به گزارش برنا، در حین ورود به دادگاه خانواده شماره یک بود که از او خواستم لحظه ای صبر کند. ابتدا امتنا کرد اما در پاسخ به این سوال که چرا به اینجا آمده است در یک کلام گفت طلاق.

وی در ادامه گفت: چهار سال گذشته با همسرم ازدواج کردم و از سه سال پیش وارد زندگی مستقل شدیم و به زیر یک سقف رفتیم. او در ابتدا انسانی متعادل، معقول و خوش رفتار بود، اما از یک سال گذشته ورق زندگیمان برگشت.

ف. م در ادامه با اشاره به این مطلب که همسرم به مواد مخدر صنعتی اعتیاد پیدا کرده است، گفت: از ۶ ماه گذشته متوجه اعتیاد همسرم شدم. این در حالی است که مدتی با یک خانم ۵۰ ساله ارتباط برقرار کرده و در حال حاضر، همراه این خانم شیشه مصرف می کند.

وی در ادامه می گوید: فکر می کنم همزمان با برقراری ارتباط با این خانم ۵۰ ساله، به شیشه هم گرایش پیدا کرد.

این خانم در پاسخ به این سوال که چه زمانی متوجه اعتیاد همسرش شده است، گفت: از مدتی قبل متوجه شدم رفتارهای غیر اخلاقی انجام می دهد، در نبود من این خانم را که ۲۰ سال از او بزرگتر بود، به خانه می آورد. هر چند من شخصاً این خانم را ندیده ام، اما از آثاری که از خود در خانه من بر جای می گذاشت، متوجه حضورش می شدم. به هر تقدیر توهماتی که به همسرم دست می داد و در ادامه منجر به زدن تهمت به من می شد، باعثمی شد کم کم متوجه اعتیاد او شوم.

ف. م با اشاره به این مطلب که مهریه اش ۷۰۰ سکه بهار آزادی است، می گوید: من اصلا تقاضای حق و حقوقم را نکردم و یک سکه هم نمی خواهم، فقط می خواهم او راضی به جدایی شود و دست از سر من بردارد و به دنبال هوس بازی خود باشد.

وی در پایان می گوید: شاید می شد اعتیادش را ترک کرده و سازگاری کرد، اما اینکه با زن ۵۰ ساله ای که از خودش ۲۰ سال بزرگتر است، ارتباط برقرار کرده، واقعاً برای من غیرقابل باور و اصلاح است و ترجیح می دهم یک لحظه هم با مردی که به من خیانت کرده، زندگی نکنم.