بهترین خرید برانکو

لوکا ماریچ از هفته نوزدهم لیگ برتر خود را به مهره ثابت تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل کرد و نمایش خوبی هم به خصوص در هشتادودومین دربی پایتخت ارائه داد.

وی در دیدار مقابل نفت هم در قلب دفاع پرسپولیس قرار گرفت اما در دقیقه 62 به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد. اتفاقی که باعث شد نظم دفاعی پرسپولیس برهم بریزد و شاگردان برانکو در ادامه دو گل دریافت کنند.

مدافع کروات تیم فوتبال پرسپولیس در هفته گذشته دچار بیماری شده بود اما از کادر فنی تیمش خواست این موضوع را رسانه‌ای نکنند. ماریچ پیش از بازی با نفت گفته بود حتی اگر مصدوم باشد برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد منظور او از مصدومیت، همین بیماری بوده است که برانکو هم پس از بازی به آن اشاره کرد. ماریچ 60 دقیقه هم در زمین دوام آورد اما دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. این بازیکن کروات یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ بازیکنانی است که در سال‌های اخیر برای حضور در پرسپولیس به تهران آمده است.

جالب اینکه مبلغ قرارداد ماریچ چندان بالا نیست. وی مورد اعتماد برانکو هم قرار دارد و هر زمان که برای پرسپولیس به میدان رفته، نمایش قابل قبولی از خود ارائه داده است.