رحمتی تاوان رفتار زشتش را داد

محمود فکری در مورد دیدار روز گذشته استقلال و تراکتورسازی گفت: بازیکنان استقلال قدردان هدیه علیرضا منصوریان که پرسپولیس را شکست داد نبودند و برابر تراکتورسازی به خودشان باختند.

او ادامه داد: استقلال در این دیدار با اشتباهات فردی در کنار بغض و کینه شخصی کاپیتان‌اش جایگاه اول و شاید هم قهرمانی را از دست داد و برای این اتفاق متاسف هستم.

مربی سابق استقلال در مورد نقش کادر فنی در شکست آبی‌ها برابر تراکتورسازی گفت: پرویز مظلومی در این مسابقه مدیریت ضعیفی داشت چرا که کار او موجب شد یک بازیکن این اجازه را به خود بدهد تا به یک پیشکسوت باشگاه استقلال توهین کند.

فکری با اشاره به رفتار مهدی رحمتی در بازی دیروز عنوان کرد: خیلی بهتر بود او مقابل تراکتورسازی به فکر موفقیت تیمش باشد تا تیمش از این بازی حساس به 3 امتیاز برسد و با این نتیجه جواب کینه‌ها و حرف‌هایش را بدهد. کاری که رحمتی در پیش گرفت شاید او را به هدفش که فحاشی تماشاگران به قلعه‌نویی بود رسانده باشد اما مطمئنا رحمتی در نتیجه تیمی و اخلاق بازنده بود.

او اضافه کرد: به هر دلیلی آخرین حضور قلعه‌نویی در استقلال با عدم نتیجه‌گیری تیمش همراه بود ولی این را هم باید در نظر گرفت این مربی در بیشتر قهرمانی‌های استقلال از سال 80 تاکنون نقش داشته است.

فکری در ادامه انتقادات خود از رحمتی اذعان داشت: رحمتی در جایگاهی نیست که بخواهد با عملکرد خود، قهرمانی و اخلاق را از استقلال بگیرد. رفتار او موجب شد خداوند در همان 90 دقیقه سزای کار او را بدهد.