حاج محمدی بازیکن بزرگی است راحتش بگذارید!

شجاع خلیل‌زاده درباره دیدار با استقلال، حواشی این مسابقه، آینده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

 

بازی خوبی ارائه کردیم

بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. جلوی 80، 90 هزار تماشاچی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم بازی منطقی و خوبی را ارائه کنیم. از هواداران خوبمان تشکر می کنم که آمدند و حمایت کردند و خوشحالم که توانستیم یک پیروزی ارزشمند به آنها هدیه کنیم.

 

درباره درگیری ها نظری ندارم

من نمی‌توانم درباره حواشی مسابقه و درگیری مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی نظر بدهم. هردوی آنها از بزرگان فوتبال ایران هستند و ترجیح می دهم اظهارنظری نکنم. فقط امیدوارم رابطه شان دوباره خوب شود و شاهد چنین مسائلی نباشیم.

 

شعار علیه قلعه نویی درست نبود

امیر قلعه نویی برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. او بیشترین تعداد جام را برای استقلال به ارمغان آورده و از خانواده استقلال است. فکر می کنم شعار هواداران علیه قلعه نویی درست نبود. به هر حال باید حرمت چنین مربی حفظ شود.

 

هواداران نگذاشتند احساس غریبی کنیم

هواداران تراکتورسازی همواره از تیم حمایت کرده اند.آنها عزیز هستند و واقعا بابت محبت هایشان ممنونم. دیروز هم این هواداران در ورزشگاه ازادی سنگ تمام گذاشتند و کاری کردند که در تهران احساس غریبی نکنیم. انشاءالله در بازی های باقیمانده نیز استادیوم تبریز را پر کنند تا بتوانیم خوشحالشان کنیم.

 

می خواهیم سهمیه آسیایی بگیریم

ما در بازی با استقلال انگیزه زیادی داشتیم که پیروز شویم و بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم. قطعا در بازی با استقلال اهواز نیز تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا سهمیه آسیایی بگیریم و این مهم با برد پرگل مقابل استقلال اهواز حاصل می شود.

 

حاج محمدی جزو بهترین ها است

امین حاج محمدی بعد از بازی با استقلال خیلی تحت فشار قرار گرفته است. او بازیکن خیلی خوبی است. به هر حال اشتباه برای هر بازیکنی پیش می آید و نباید به او خرده بگیریم. بزرگترین بازیکنان دنیا هم اشتباه می کنند و بی تردید حاج محمدی نیز بابت اشتباهش ناراحت است. برای حاج محمدی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در همه مراحل زندگی اش موفق باشد.

 

به جمع 8 تیم برتر آسیا می رویم

تیم تراکتورسازی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تاکنون نتایج خوبی گرفته است. ما توانستیم برای اولین بار در تاریخ تراکتورسازی به جمع 16 تیم برتر آسیا صعود کنیم و حالا هم هدفی جز اینکه به جمع 8 تیم برتر آسیا برسیم،‌نداریم. شک ندارم با شرایطی که داریم، این مهم مقابل العین حاصل می شود. ضمن اینکه به حمایت هوادارانمان هم نیاز داریم.

 

تصمیمی برای آینده نگرفتم

هنوز تصمیمی برای آینده ام نگرفتم. تمام تمرکزم روی بازی های باقیمانده تراکتورسازی است و نمی دانم در آینده چه پیش می آید. من از هواداران تراکتورسازی واقعا تشکر می کنم. تاکید می کنم که هیچ تصمیمی درباره آینده فوتبالم نگرفتم.