مجیدی: رحمتی برای قلعه نویی زبان درازی نکرد

فرزاد مجیدی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود در مورد رفتار مهدی رحمتی و شکلکی که برای امیر قلعه‌نویی نشان داد، گفت: روی صورت رحمتی به سمت بازیکن تراکتورسازی بود که با هم شوخی می‌کردند. در ابتدا برد را به تراکتورسازی و عوامل این تیم تبریک می‌گویم. ای کاش دوربینی سمت نیمکت تراکتورسازی بود تا صحنه‌ها را نشان می‌داد.

وی افزود: من با رحمتی کار می‌کنم و قصد دفاع از او را دارم. قله‌نویی برای استقلال زحمت کشیده ولی این رفتار و اعتراضش به داور مقابل 90 هزار هوادار درست نبود چون داور را تحریک می‌کرد. شخصا فکر می‌کنم تا اتفاقی نیفتد، رحمتی کاری نمی‌کند. می‌خواهم درباره آقایانی که در وسط زمین حضور داشتند، صحبت کنم. آیا کسانی که کنار قلعه‌نویی حضور داشتند، آی دی کارت داشتند؟ آقایی با کت و شلوار دروسط زمین حضور داشت که ناسزا می‌گفت. من هم چند دوست خوشتیپ و خوش پوش دارم که می‌توانند با کت و شلوار در وسط زمین حضور پیدا کنند. اگر قرار است شرایط این گونه باشد، من هم می‌خواهم دوستانم را بیاورم. یکی از دلایلی که پس از پایان بازی دعوا شد، حضور اطرفیان قلعه‌نویی بود. خودم به قلعه‌نویی خسته نباشید گفتم اما چرا آقایان باید وسط زمین می‌بودند؟ یک جایی باید این موضوع تمام شد. دوران این داستان‌ها گذشته است. ما یک نفر اضافه داخل اتوبوس تیم راه نمی‌دهیم.

سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال در رابطه با مصاحبه‌های اعضای هیئت مدیره استقلال و اینکه در هیچ کجای دنیا اعضای هیئت مدیره مصاحبه نمی‌کنند، گفت: اینجا ایران و اتفاقات خاص خودش را دارد. تیم دو سال هوادارانش را اذیت کرد و پنجم و ششم شد اما امسال بازیکنان و مربیان خیلی زحمت کشیدند. کدام مربی مقابل 90 هزار تماشاگر بازیکن 18 ساله را بازی می‌دهد؟ حق می‌دهیم که هواداران قهرمانی بخواهند و از شرایط تیم ناراضی باشند اما مدعی قهرمانی در دو جام هستیم. در واقع از ماه‌ها پیش مدعی قهرمانی در دو جام هستیم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است استقلال در هفته آخر قهرمان شود.

مجیدی در پاسخ به این سوال که چرا در تمرینات هفته گذشته حضور نداشته است، خاطرنشان کرد: دچار آنفلونزای شدید شده بودم و نتوانستم در تمرینات حضور داشته باشم. من جوان‌ترین سرپرست لیگ هستم و همه بازیکنان جوان تیم با ما همکاری داشتند.

وی در خصوص اینکه آیا برادرش فرهاد مجیدی برای کارهای مربیگری‌اش به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده است، گفت: بله، فرهاد قصد مربیگری دارد و برای همین موضوع به فدراسیون فوتبال رفته بودیم. از برادرم تشکر می‌کنم که با مشغله کاری به عنوان پیشکوست استقلال از دوبی آمد که استقلال را حمایت کند.