فراکسیون زاگرس نشینان تشکیل شد

غلام‌محمد زارعی منتخب مردم دنا و بویراحمد در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون زاگرس نشینان در مجلس دهم خبر داد و اظهار داشت: در روز گردهمایی منتخبین مجلس دهم، منتخبین مربوط به منطقه زاگرس و غرب کشور فراکسیون زاگرس‌نشینان را تشکیل دادند که نخستین جلسه این فراکسیون روز گذشته در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته حدود 80 منتخب حضور داشتند که پیش‌نویس اساسنامه این فراکسیون مطرح و مقرر شد کمیته‌ای برای بررسی اساسنامه تشکیل شود.

منتخب مردم دنا و بویراحمد در مجلس در پاسخ به این سؤال که موضوع انتخاب رئیس مجلس در جلسه فراکسیون مطرح شد یا خیر؟ گفت: در مورد ریاست مجلس و حمایت از کاندیدای خاصی هیچ صحبتی نشد گرچه ممکن است برخی با چنین ذهنیتی به جلسه امده بودند تا بتوانند از ظرفیت فراکسیون زاگرس در این راستا استفاده کنند اما در جلسه اصلا صحبتی در مورد اینکه فلان شخص رئیس و یا فلان شخصی نایب رئیس شود، مطرح نشد.

زارعی همچنین اضافه کرد: البته برخی از آقایان در جلسه توضیح دادند که فراکسیون می‌تواند چنین ظرفیت‌هایی را داشته باشد همچنین یکی از مسائل حائز اهمیت برای افرادی که در جلسه بودند، آینده مجلس و ترکیب هیئت رئیسه و ارکان مجلس است اما اینکه در جلسه بگویند مشخصا به فلان شخص به عنوان رئیس یا نائب رئیس رای دهید، مطرح نشد.