ستاره محبوب جانشین مظلومی می شود؟

فرزاد مجیدی در ابتدا درباره برخورد مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی گفت: تبریک می گویم این برد را به هواداران تراکتورسازی و مجموعه شان. از هواداران خودمان نیز عذرخواهی می کنم. کاش یک دوربین می گذاشتید حرکات رحمتی را می گرفتید و یک دوربین هم برای نیمکت تراکتور می گذاشتید. من با مهدی مدت زیادی کار می کنم و کاملا او را می شناسم. آقای قلعه نویی قبول دارم برای استقلال زحمت کشیده اما نباید جلوی 90 هزار هوادار این کار را می کرد.

 

وی ادامه داد: در مجموع مهدی هم عذرخواهی کرد. من می خواهم صحبتی درباره آن آقایانی که در زمین بعد از بازی حضور داشتند انجام دهم. آیا آنها آی دی کارت داشتند؟ یکی از اطرافیان ایشان شروع به فحاشی می کرد. من خودم هم دوستان خوش پوش و کت شلواری دارم اما آیا می توانم آنها را به داخل زمین بیاورم. خودم به آقای قلعه نویی تبریک گفتم اما سوالم این است که این نزدیکان چرا باید بی احترامی کنند؟ دیگر دوران این مسائل تمام شده است.

 

سرپرست تیم استقلال درباره صحبت هایی درباره جدایی پرویز مظلومی و صحبت های اعضای هیات مدیره گفت: تیمی که دو سال هواداران را اذیت کرده و مقام پنجم و ششم کسب کرده واقعا زحمت کشید. کدام مربی جلوی 90 هزار هوادار بازیکن 18 ساله را میدان می دهد. من به هواداران هم حق می دهم که ناراحت باشند اما ما همچنان مدعی دو جام هستیم. هم در لیگ برتر و هم جام حذفی امیدوار هستیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست.

 

فرزاد مجیدی که تلاش داشت مهدی رحمتی را در ماجرای استادیوم آزادی بی گناه جلوه دهد درباره علت غیبت خود در چند تمرین اخیر آبی پوشان گفت: من جوانترین سرپرست لیگ هستم و همه به من لطف داشتند. من چند وقت مریض بودم و به همین دلیل در تمرین حضور نیافتم.

 

او در پایان درباره اینکه برادرش فرهاد مجیدی تصمیمی برای مربیگری دارد گفت: امروز دنبال کارهای مربیگری بود و به همین منظور در فدراسیون فوتبال حضور یافت.