برانکو جانشین کی روش می شود؟

علی کفاشیان درباره جلسه امروز تاج با کی‌روش گفت: "کی‌روش صبح امروز به ایران آمده است. او بحث رفتن نداشته و الان هم با تاج جلسه دارد. او را دیدم و با هم سلام و علیک کردم. کی‌روش گفت من هم به جلسه او با تاج بروم اما خودش با تاج صحبت کند."

وی اضافه کرد:" صددرصد به تاج کمک خواهم کرد. من و تاج کارها را تقسیم بندی کرده‌ایم. قرار شده تاج با کی‌روش صحبت کند و نظراتش را بگوید و پس از آن نیز به شما خبر خواهد داد."

کفاشیان درباره اینکه آیا امکانات برای کی‌روش فراهم خواهد شد، اظهار داشت: "برای تیم ملی همه چیز فراهم است و لباس و زمین هم فراهم می‌شود. به دنبال بودجه هم هستیم که تیم ملی مشکلی تا پایان سال برای مسابقات انتخابی جام جهانی نداشته باشد."

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره کنگره‌ای که قرار است در آن شرکت کند، توضیح داد:" این کنگره سالانه فیفا است که هر سال در اردیبهشت ماه در یکی از کشورها برگزار می شود. این نشست درباره عملکرد فیفا و ارائه گزارش عملکرد مالی و سالیانه فیفا است که بررسی و تصویب می‌شود. ما نشست دیگری به نام هیئت رئیسه AFC هم داریم که تصمیماتی که گرفته شده در آنجا برای تصویب شدن مطرح می‌شود."

وی درباره تکلیف ریاست سازمان لیگ گفت: "در این باره سرپرست تعیین می‌شود و کارش را آغاز خواهد کرد. قطعاً پس از پایان لیگ و در هفته آینده سرپرست تعیین خواهد شد."

به گزارش تسنیم، کفاشیان در پاسخ به این سوال که عنوان شده قرار است برانکو جایگزین کی‌روش شود، گفت: "نه، فعلا چنین چیزی نیست. شاید الان به صلاح ما نباشد که بخواهیم تغییراتی بدهیم. کی‌روش 5 سال هدایت تیم ملی را بر عهده داشته  و بعد از آن هم باید ادامه بدهد."

وی درباره این موضوع که آیا از طرف دولت سفارشی به شما نشده که کی‌روش همچنان بماند،‌گفت: "تاکنون ندیده‌ام که دولت در این باره دخالتی کرده باشد."