معروف: می رویم تا زیبا بازی کنیم

سعید معروف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی والیبال با فرانسه اظهار داشت: تنها شانسی که تیم ملی والیبال ایران قبل از اعزام به ژاپن برای رسیدن به شرایط و آمادگی مطلوب دارد همین 2 بازی تدارکاتی فرانسه است.

 

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده ما 2 دیدار تدارکاتی دیگر مقابل لهستان و چین در ژاپن و چند روز قبل از آغاز بازی‌های انتخابی المپیک در پیش داریم اما شرایط حاکم بر دیدارهای فرانسه تا حد زیادی فرق دارد.

پاسور تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه افزود: کادر فنی می‌خواهد در جریان بازی‌های فرانسه به ارنج اصلی تیم ملی دست پیدا کند. در این دیدارها عیار اصلی بازیکنان به طور دقیق مشخص خواهد شد امیدوارم در این اردوی تدارکاتی به آن‌چه که می‌خواهیم وکادر فنی می‌خواهد برسیم.

معروف در مورد حضور لوزانو و تاثیرات به وجود آمده در تیم ملی، گفت: بازیکنان از نظر تکنیکی همان والیبالیست‌های سابق هستند فردیت در تیم ملی جایگاه خاصی ندارد و به همین علت ما در کار گروهی رشد قابل قبولی داشتیم و با تمرین مداوم برخی نقاط ضعف تاکتیکی برطرف خواهد شد.

وی افزود: اگر مشکل خاصی پیش نیاید در این مقطع زمانی والیبال زیباتری را نسبت به گذشته مقابل حریفان به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش میزان، رقابت‌های انتخابی المپیک از هشتم خرداد در ژاپن آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی فرانسه صبح امروز تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.