علی فاطمی درباره سقوط راه آهن اظهار داشت: اتفاق بسیار ناراحت کننده ای بود. ما با اینکه هیچ پولی از باشگاه نگرفتیم اما با بچه ها معرفت به خرج دادیم و بدون چشمداشت برای تیم بدون هوادار ولی دوست داشتنی راه آهن جنگیدیم تا در لیگ برتر باقی بماند اما قسمت نبود.

 

وی درباره شکست مقابل پرسپولیس و اینکه اشتباهات داوری چقدر در سقوط راه آهن تاثیر داشت، خاطرنشان کرد: دیگر گذشته ها گذشته است و نباید به آن بپردازیم وقتی به استقلال خوزستان باختیم روحیه بچه ها بسیار پایین آمد. در آن بازی نباید شکست می خوردیم. مقابل پرسپولیس هم برنامه ای بود که به خوبی دفاع کنیم و از ضدحملات برای گلزنی استفاده کنیم ولی در نهایت نشد که جزو ماندنی های لیگ باشیم.

 

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتمام قراردادش با راه آهن و بازگشتش به جمع سرخپوشان تهرانی بیان داشت: من قراردادم با راه آهن 6 ماهه بود و حالادیگر عضو این تیم نیستم. از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند و گفتند که آقای برانکو من را برای فصل بعد می خواهد. اگر این طور باشد و پرسپولیس خواهان حضور من در این تیم باشد با افتخار می پذیرم.

 

فاطمی در پایان گفت: باید ببینم قسمت چه می شود هواداران پرسپولیس در بازی هفته آخر به من خیلی لطف داشتند و تشویقم کردند امیدوارم اگر شرایط مهیا شد بتوانم برای شادی دل آنها بازی کنم.