مشکل من این بود گفتم استقلالی هستم

امین منوچهری درباره عملکردش در لیگ پانزدهم اظهار داشت: در کل این فصل، فصل عجیب و غریبی برای من بود. خدا را شکر آخر آن حداقل برای خودم به خوبی تمام شد. متاسفانه سپاهان نتوانست در این فصل مانند ادوار گذشته جزو مدعیان باشد. اما انشاالله دوباره این تیم به روزهای خوب خودش برگردد.

 

وی درباره گلزنی های چند هفته آخرش در این تیم اصفهانی خاطرنشان کرد: زمان برد تا در تیم خوب و بزرگ سپاهان جا بیفتم. تمام تلاش خودم را کردم و خدا را شکر انتهای فصل چند گل هم به ثمر رساندم. 

 

مهاجم نیم فصل دوم تیم سپاهان درباره علت عدم نتیجه گیری این تیم در این فصل اذعان داشت: من به عنوان بازیکنی که مدت زیادی در این تیم بازی نکردم نمی توانم در این باره نظر بدهم. امثال هادی عقیلی، محرم نویدکیا و رحمان احمدی و محمدرضا خلعتبری باید به عنوان بزرگترهای تیم درباره علت عدم نتیجه گیری سپاهان صحبت کنند و بنده در حدی نیستم که بخواهم صحبتی در این باره داشته باشم.

 

وی در واکنش به این شایعه که شنیده می شود هر بازیکن جدیدی که به سپاهان می رود برخورد خوبی از طرف بزرگترهای تیم دریافت نمی کند توضیح داد: بقیه بازیکنان را نمی دانم اما به شخصه خودم در سپاهان خیلی راحت بودم. رفتار بزرگترهای تیم با من طوری بود که انگار سه، چهار سال است در سپاهان بازی می کنم. رحمان احمدی که با من هم تیمی بود اما از بقیه بزرگترهای تیم چیزی جز خوبی و صمیمیت ندیدم.

 

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره کارکردن با ایگور استیماچ تصریح کرد: استیماچ مربی خارجی خوبی بود. تمریناتی که طراحی می کرد بسیار به روز و با کیفیت بود اما بعضی وقت ها تصمیماتی می گرفت که اشتباه بود. همه ما هم اشتباه می کنیم. در هر صورت به کارنامه یک مربی نگاه می کنند و نتایجی که گرفته است. زمانی که او سرمربی تیم بود سختی زیادی کشیدم و همین باعث شد خاطرات خوبی از آن دوران به یادم بماند. وقتی با هم صحبت می کردیم نظرش روی من مثبت بود و به من می گفت که تلاش و کوشش مرا می بیند. به همین خاطر فکر می کنم حتی اگر او در تیم می ماند باز هم من فیکس می شدم.

 

وی درباره جریمه 30% که باشگاه سپاهان برای بازیکنان و کادر فنی در نظر گرفته است؛ گفت: به هر حال تصمیمی است باشگاه گرفته و نمی توان حرفی زد اما بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

 

وی درباره قراردادش با سپاهان و اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی گرفته است پاسخ داد: قراردادم با سپاهان به اتمام رسیده و الان بازیکن آزاد هستم. هنوز تصمیمی درباره فصل بعد نگرفتم. بازی کردن در سپاهان برای هر بازیکنی باعث افتخار است اما فعلا همه چیز را به زمان سپردم.

 

مهاجم اسبق تیم فوتبال راه آهن درباره سقوط این تیم به لیگ دسته اول اذعان داشت: سه سال از بدترین روزهای فوتبالم را در راه آهن گذراندم. در این سه سال هم از لحاظ فوتبالی و هم از لحاظ مالی مشکلات عجیب و غریبی داشتم. راه آهن مثل یک گوشت قربانی بود که هیچ کس به آن توجه نمی کرد. امثال فرشاد کریمی، توپالیدیس و مهدی تارتار بیگناه بودند و تمام تلاش خود را کردند اما تیمی که دو، سه سال به سختی و با معرفت بازیکنان در لیگ مانده بود دیگر نمی توانست ادامه دهد و باید می افتاد. مطمئن باشید اگر از طرف مدیریت باشگاه همت و معرفتی می دیدم قید پیشنهاد سپاهان را می زدم و در این تیم می ماندم تا در لیگ برتر نگهش دارم. اما واقعا شرایط مهیا نبود. شما فکر می کنید استقلال خوزستان برای چه قهرمان شد؟ آنها ثبات داشتند و به وعده های خود عمل کردند. پول بازیکنان و کادر فنی با اینکه کم بود اما به موقع پرداخت شد و همین باعث شد در این فصل نتیجه کار خود را ببینند.

 

وی در ادامه افزود: امسال راه آهن برای زمین تمرین و مسابقه اش مشکل داشت و هیچ کس این تیم را دوست نداشت. من حتی 100 میلیون پول دادم و رضایت نامه گرفتم و به سپاهان رفتم. امیدوارم دیگر روزهای بدی که در راه آهن گذرانده ام را تجربه نکنم.

 

مهاجم اسبق استقلال تهران درباره عملکرد این تیم در ای فصل بیان داشت: وقتی مصاحبه ها و اظهارنظرهای مدیریت و کادر فنی استقلال را در ابتدای فصل می خواندم متوجه شدم که آنها قول کسب سهمیه را داده بودند و به قول شان هم عمل کردند. حالا هم در فینال جام حذفی هستند و اگر قهرمان شوند با توجه به جوانانی که به فوتبال ما معرفی کرده اند عملکردشان درخشان بوده است. امیدوارم فصل بعد هم از این بازیکنان جوان استفاده کنند و بازیکنان باتجربه هم در کنار تیم باقی بمانند. در این صورت برخلاف گفته خیلی ها که می گویند فصل بعد قهرمانی برای پرسپولیس است اما شاهد درخشش استقلال خواهید بود.

 

منوچهری در پایان درباره علاقه اش به استقلال و بازگشت به این تیم گفت: قبل از اینکه فصل شروع شود تا آخرین روز برای رفتن به استقلال صبر کردم. اما در پست من بازیکنی به نام پروپیچ را جذب کردند. دلیل انتخاب نکردن من را هم تعداد گل های پروپیچ در لیگ آلبانی معرفی کردند. نمیدانم حالا واقعا سطح لیگ آلبانی مثل فوتبال ایران است یا خیر. اما همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت کردم. من مهم ترین مشکلم این بود که عشق خودم به استقلال را برملا کردم. به خاطر همین بود که می گفتند امین که استقلالی است. او را می فروشیم و از ما پول هم نمی گیرد. همین طور هم شد و من خیلی ضرر کردم اما به خودم افتخار می کنم که هنوز هم که هنوزه هر وقت به استادیوم آزادی می روم 50 هزار نفر استقلالی مرا تشویق می کنند و این برای من یک دنیا ارزش دارد.