"ابو عیسی الامریکی" یکی از عناصر گروه تروریستی داعش به همراه همسرش در حملات هوایی آمریکا در سوریه به هلاکت رسید. گفته می شود این افراد پیش از مرگ خود برای انجام حملات تروریستی در خاک انگلیس برنامه ریزی کرده بودند. الامریکی پس از به هلاکت رسیدن "جنید حسین،" هکر داعش در حملات هوایی آمریکا در سال گذشته، تصمیم گرفت به انگلیس حمله کند. 

 

وی ماه گذشته در گفتگو با یک خبرنگار گفت: من در تلاش هستم افرادم را با یکدیگر متحد کنم تا عملیاتی در انگلیس انجام دهند.

 

یک کارشناس امور تروریسم گفت: الامریکی و همسرش اهمیت زیادی داشتند، به همین دلیل هدف حملات آمریکا قرار گرفتند. این افراد به احتمال زیاد با انگلیسی هایی در ارتباط بوده اند و آنها را به انجام حملات تروریستی تشویق کرده اند.

 

"جنید حسین،" هکر 21 ساله انگلیسی تبار گروه تروریستی داعش سومین فردی بود که در فهرست ترور پنتاگون قرار داشت. وی در ژوئیه 2013 (تیر 92) به سوریه گریخت و رهبری هکرهای گروه تروریستی داعش را بر عهده گرفت. وی درماه اوت سال گذشته میلادی ( 9 ماه پیش) در حملات هوایی آمریکا در سوریه به هلاکت رسید.  "سالی جونز،" همسر وی نیز سال گذشته به سوریه گریخت و اکنون در خشونت های این گروه تروریستی علیه زنان دخالت دارد. وی حتی پس از مرگ همسرش نیز به استخدام نیرو برای این گروه تروریستی ادامه داده است.