گله خوردبین از گل محمدی

محمود خوردبین درباره از دست رفتن عنوان قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: در ابتدا جا دارد به استقلال خوزستان و مخصوصا عبدالله ویسی قهرمانی شان را تبریک بگویم. ما هم  اگر قهرمان نشدیم در وهله  اول به خودمان باختیم. البته یکسری ناحقی ها و اشتباهات سهوی داوری به ما ضربه زد اما ما نیز خودمان در موقعیت های مختلف خوب عمل نکردیم و در شرایطی که می توانستیم در برخی بازی ها مثل دیدار با نفت امتیاز بگیریم خوب عمل نکردیم. ما اگر در بازی با نفت یک مساوی گرفته بودیم  امروز قهرمان می شدیم. ما در آن بازی برای بردن به میدان رفتیم.  با اینحال قطعا خیری در کار بوده که ما قهرمان نشویم.

وی درباره انتقادات اخیر ازدروازه بان های پرسپولیس به ویژه سوشا مکانی گفت: ممکن است آنها اشتباهاتی داشته باشند ولی بعضی مواقع توپ هایی را گرفتند که کسی فکرش را نمی کرد. در همین بازی با راه آهن لوبانف توپی رااز بهادر عبدی گرفت که شاید  خیلی از دروازه بان ها ، دروازه شان باز می شد. سوشا اشتباهات بیشتری داشت اما روی هم رفته نباید همه تقصیرات را گردن یکی، دو نفر انداخت.

خوردبین در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود در نیم فصل به جای سوشا مکانی دروازه بان دیگری جذب می شد، بیان داشت: نظر شخصی من مهم نیست آقای برانکو نظرش این بود و ضمنا با توجه به مشکلاتی که در زندگی سوشا ایجاد شده بود در فرم ایده آلی قرار نداشت و باشگاه هم می خواست به او کمک کند.

سرپرست پرسپولیس درباره بازی اخیر این تیم با راه آهن خاطرنشان کرد: ما باید از نیمه اول گلزنی را شروع می کردیم تا در ادامه به گل های بیشتری برسیم ولی متاسفانه دیر شروع کردیم و فرصت از دست رفت.

خوردبین درباره عملکرد برانکو در این فصل تصریح کرد: برانکو خوب کار نکرد؛ شاهکار کرد. روز اولی که ما تیم را بستیم همه حتی طرفداران خود ما به ما بی احترامی کردند. هرکسی رسید یک حرفی به ما زد و گفت این نفرات در حد پرسپولیس نیستند. بیشتر از شماره های 0916 و 0917 به ما اس ام اس های توهین آمیز می رسید و به شدت معترض بودند. اتفاقا چند روز قبل یکی از همان شماره ها به من اس ام اس داد و گفت من را ببخشید. بعد هم هادی فوت کرد و داوری ها نیز به ضرر ما شد. با این حال اگر یادتان باشد همان روزها به شما گفتم ما داریم می آییم. این عین جمله من بود. ما امسال در بعد اخلاقی و فنی نمره قبولی گرفتیم.

وی درباره این موضوع که قرار نبوده در طول مسابقه پرسپولیس – راه آهن به بازیکنان پرسپولیس نتیجه بازی خوزستان اعلام شود عنوان کرد: کسی چیزی نگفته بود. البته ما هم به بازیکنان نتیجه را منتقل نمی کردیم و وقتی فقط خودشان می پرسیدند می گفتیم در خوزستان بازی چند، چند است.

خوردبین درباره جابه جایی دروازه بان پرسپولیس در دقیقه 90 و این شایعه که سوشا با تصمیم باشگاه از ترکیب اصلی خارج شده است، گفت: اصلا چنین موضوعی را قبول ندارم. هیچکس نمی دانست قرار است چه کسی دروازه بان ما باشد. در تمرینات خود من فکر می کردم که سوشا بازی کند و  حتی وقتی شما روز بازی تماس گرفتید و پرسیددید چه  کسی دروازه بان است، گفتم هیچ چیز تا آخرین لحظه مشخص نیست. سوشا مشکلی نداشت و فقط با نظر آقای برانکو لوبانف درون دروازه قرار گرفت.

سرپرست پرسپولیس درباره لیست خرید برانکو و همچنین آخرین وضعیت مهدی طارمی اذعان داشت: من نمی دانم چه بازیکنانی در لیست هستند و پیگیر این موضوع هم نبودم. چون مساله ای است که به مدیر باشگاه و سرمربی تیم مربوط می شود. درباره طارمی هم باید بگویم مهدی اگر به اروپا نرود در ایران فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

خوردبین در پایان درباره حمله طرفداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرام یحیی گل محمدی گفت: توهین به هیچ کسی مورد پذیرش ما نیست. من اعتقاد دارم که هیچ تیمی برای باختن به زمین نمی رود. یحیی چه کار می توانست بکند؟ البته من شنیده ام که او ارنج اصلی اش را در بازی آخر به میدان نفرستاده است که باید از او بپرسیم چرا؟ شاید هم با توجه به مسابقات آسیایی ذوب آهن به برخی از بازیکنان خود استراحت داده و ممکن است ما هم جای او بودیم چنین کاری را انجام می دادیم.