عامل مزاحمت اینترنتی توسط پلیس فتای رباط کریم دستگیر شد

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی رباط نیوز با اعلام خبر دستگیری اظهار کرد: درپی مراجعه فردی به هویت «م ب» ساکن شهرستان رباط کریم به همراه یک فقره مرجوعه قضایی با موضوع سرقت گوشی و سوء استفاده از شبکه های اجتماعی ایشان موضوع در دستور کار پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت پس از گم شدن گوشی تلفن همراهمتوسط خانواده و دوستانم متوجه شدم فردی با سوء استفاده از اکانت اینجانب در شبکه اجتماعی تلگرام مطالب وپیام هایی را از طرف اینجانب برای اعضای خانواده و دوستانم ارسال که موجبات ایجاد مزاحمت و ریخته شدن آبروی اینجانب شده است و جهت جلوگیری از سوء استفاده های بعدی شاکی و خواستار پیگیری می باشم.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم بیان کرد: در راستای رسیدگی به شکایت «م ب» با بررسی ها و اقدامات فنی و تخصصی سایبری صورت گرفته ipو location و شماره تلفن اصلی متهم از شبکه اجتماعی تلگرام استخراج و با استعلام از اپراتور مربوطه مشخص شد متعلق به فردی به هویت «ع ب» ساکن شهرستان رباط کریم می باشد.

وی ادامه داد: ضمن شناسایی متهم توسط شاکی، نامبرده با شگردهای پلیسی دستگیر به این یگان انتقال که در مواجهه حضوری با شاکی و در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف،انگیزه خود را شخصی و کنجکاوی،و بیان داشت با وسوسه های شیطانی گوشی همکارم را از داخل کمد لباس ایشان در کارخانه محل کارمان سرقت و سپس از طریق شبکه اجتماعی تلگرام نصب شده روی گوشی وی برای مخاطبین ایشان پیام هایی ارسال نمودم. حالیه از کرده ی خود پشیمان می باشم.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: پرونده پس از تکمیل گزارشات نهایی به همراه متهم به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم ارسال شد.