رزمایش‌های موشکی تعطیل نمی شود/اسرائیل باید محو شود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه دومین گردهمایی سراسری مدیریت جهادی که صبح امروز در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درخصوص رزمایش‌های موشکی آینده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: برنامه‌هایی برای رزمایش‌های آینده داریم و هیچ‌ کاری تعطیل نمی‌شود و اتفاقاً رونق می‌گیرد.

وی افزود: مسئولین هم وقتی حرف‌های غربی‌ها را دیدند اتفاقاً بیشتر به ما توجه می‌کنند و تازه از تنهایی درآمده‌ و به ما کمک می‌شود.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در خصوص زمان دقیق برگزاری رزمایش موشکی سپاه، تصریح کرد: این رزمایش در طول سال انجام خواهد شد.

حاجی‌زاده درباره خواسته برخی مبنی بر محو شدن شعار «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» از روی موشک‌ها، اظهار داشت: این جملات، جملات امام راحل است و آنهایی که به دنبال این هستند باید ورق‌های مربوط به این جملات را از صحیفه امام (ره) نابودند کنند که نمی‌توانند.

وی با بیان اینکه این شعارها در قلب ملت ایران حک شده و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را نابود کند، تصریح کرد: هیچ‌کس جرأت به زبان آوردن آن را هم ندارد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در ادامه گفت: تنوع موقعیت‌هایی که در حوزه نظامی به وجود آمده، خیلی زیاد است. ما در انتهای جنگ شرایط خوبی نداشتیم و همه چیز وارداتی و یا غنیمتی بود.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: امروز در دهه چهارم انقلاب عمده توانمندی‌هایمان که استراتژیک نیز هست، بومی است و توسط همین ملت، دانشجوها و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تمام دانشگاه‌ها توانمندی خوبی دارند، افزود: مشکل ما در عدم بکارگیری اینهاست؛ یعنی هم‌اکنون این تعداد نیروی جوان و تحصیلکرده که فرصتی برای کشور است در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: ما که در طول انقلاب تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌ایم، حالا فرصت‌سوزی می‌کنیم. اگر با روحیه و مدیریت جهادی، نگاهمان به داخل باشد صد درصد این مشکلات قابل حل است.

حاجی‌زاده افزود: ما از شرکت‌های دانش‌بنیان به وفور استفاده می‌کنیم و اینکه امروز افتخار داشتن موشک ۲۰۰۰ کیلومتر نقطه‌زن، موشک بالستیک ضد ناو و هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفته را داریم، همه به واسطه همین دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی در ادامه گفت: دولت، برجام را انجام داد و به توافقات خود عمل کرد اما آمریکایی‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند. ما هیچ راهی غیر از اتکا به توانمندی داخلی نداریم.