محمدرضا عباسی  در خصوص شرایط سیاه‌جامگان اظهار داشت: ما امروز جلسه‌ای با شهردار مشهد برگزار کردیم و بابت حمایت این ارگان در هفته پایان لیگ از آنها تشکر کردیم. آنها هم ابراز خوشحالی کردند که تیم سیاه‌جامگان در لیگ باقی ماند، البته ابراز ناراحتی کردند که چرا دیر از تیم حمایت کردند و اعلام داشتند که کاش زودتر از تیم حمایت می‌کردند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم حمایت‌های شهرداری در ادامه بیشتر خواهد بود؛ چراکه در این جلسه به ما و فرهاد کاظمی دلداری دادند و باعث امیدواری شدند که در ادامه راه با حمایت‌های خود باعث شوند که تیم قدرتمندی در فصل آینده لیگ حضور داشته باشد.

عباسی در مورد اخراج بازیکنان سیاه‌جامگان پیش از هفته پایانی تأکید کرد: کاظمی مسائل اخلاقی برایش بسیار مهم است و هیچ‌گاه مسائل اخلاقی را فدای نکات فنی نمی‌کند، به همین دلیل دو بازیکن تیم یعنی سوسه و کائیل را به خاطر مسائل اخلاقی کنار گذاشت، حتی یکی از آنها را در همان بازی با ذوب‌آهن و در نیمه اول بیرون کشید و اجازه نداد در تمرینات حاضر شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان افزود: این مسئله از شگردهای خاص فرهاد کاظمی است، او هیچ‌گاه به خاطر اعتقاداتش مسائل را زیرپا نمی‌گذارد و تصمیم اخیر او هم این موضوع را نشان می‌دهد که او همواره به نکات اخلاقی تأکید دارد.