غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد تاریخ برگزاری فینال جام حذفی که با ابهامات زیادی همراه بوده است، اظهار داشت: ما موارد را به گوش هیئت رئیسه سازمان لیگ رسانده‌ایم. تاریخ جام حذفی را هیئت رئیسه سازمان لیگ باید تعیین کند. در این خصوص دو باشگاه درخواست‌هایی داشته‌اند و ما هم وضعیت آنها را به هیئت رئیسه گفته‌ایم تا زودتر تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: برگزاری فینال جام حذفی در روز 10 خردادماه یکسری مشکلات دارد و در روز 9 خردادماه هم با مشکلات دیگری روبه‌رو هستیم. مشکل این است که صبح روز 10 خردادماه کارلوس کی‌روش می‌خواهد ملی‌پوشان را به مقدونیه ببرد و فیفادی است. از سوی دیگر باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید چون در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد باید زمان بیشتری به آنها داده شود و به‌همین دلیل با تاریخ 9 خرداد برای برگزاری فینال موافق نیستند. استقلالی‌ها هم می‌گویند مگویان را روز 10 خردادماه در اختیار ندارند و این بازیکن باید به تیم ملی کشورش برود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که تا این لحظه بازی فینال جام حذفی در چه تاریخی برگزار خواهد شد، گفت: تا این لحظه فینال جام حذفی 9 خردادماه برگزار خواهد شد.

بهروان درباره وضعیت ورزشگاه خرمشهر نیز گفت: من روز گذشته در ورزشگاه بودم و از همه چیز بازدید کردم. ذوب‌آهنی‌ها بحث هوای گرم خرمشهر را هم مطرح کرده‌اند و می‌گویند هوای خرمشهر در آن روز 50 درجه است، اما ذوب‌آهن یک هفته قبل در امارات بازی می‌کند که هوای آنجا هم گرم است. دمای هوای امارات 15 درجه که نیست. ضمن اینکه شرایط برای هر دو تیم یکسان است و ذوب‌آهن قرار نیست مقابل یک تیم محلی بازی کند که آن تیم به گرمای هوا عادت داشته باشد. با این حال ما می‌خواهیم بازی را ساعت 20:30 برگزار کنیم که از گرمی هوا هم کاسته شده و بازی زیر نور برگزار می‌شود.