قلعه‌نویی: النصر تیم بسیار خطرناکی است

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل النصر امارات گفت: در درجه اول امیدوارم این بازی از نظر کیفیت خوب باشد. وقتی تیم‌ها به مرحله بعد صعود می‌کنند توقع مسئولان مسابقات و هواداران بیشتر می‌شود. در وهله اول امیدوارم بازی کیفیت بالایی داشته باشد. النصر تیمی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند و این مسئله را ما هم عملی می‌کنیم.

وی افزود: النصر در خط جلو بسیار تیم خطرناکی است. 4 بازیکن خارجی این تیم بسیار قوی هستند. آنها در گردش توپ بسیار خوب عمل می‌کنند. ما دو حریف داریم. حریف اول‌مان النصر و حریف دوم‌مان گرما است. امیدواریم در این بازی بتوانیم با یک برنامه خوب و منطقی بر حریفمان غلبه کنیم. شرایط خوبی داریم در لیگ ایران عملکرد مناسبی داشتیم. بازیکنان‌مان بسیار آماده هستند. هدف ما قطع ارتباط خط هافبک و حمله حریف است و اگر به آنها فرصت بدهیم دچار مشکل خواهیم شد.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: حریف نقاط ضعفی هم دارد که اجازه بدهید به آنها اشاره نکنم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی فردا نتیجه خوبی بگیریم.

قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به این سوال که حریف اماراتی خود را در مرحله گروهی در دو بازی شکست داد، یاد آور شد: شرایط مسابقات مرحله گروهی با مسابقات مرحله حذفی تفاوت دارد. در این مرحله بازی دو نیمه است. نیمه اول در امارات و نیمه دوم در تبریز خواهد بود. باید در این مسابقه بیشتر تمرکز کنیم و مالکیت توپ را در اختیار بگیریم. می‌دانیم نیلمار یکی از مهاجمان با تجربه و خطرناک است. قبلا وقتی این بازیکن در الریان بود دو بار با تیم‌هایم مقابلش قرار گرفتم. شاید الجزیره و النصر از لحاظ کیفیت به یکدیگر نزدیک باشند اما دو بازی متقاوت را در پیش داریم.

وی در ادامه افزود: برای این بازی بازیکن محروم نداریم. مهدی شریفی مهاجم تیم ما مدت‌ها است که از مصدومیت رنج می‌برد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا تیمش در بازی فردا به دنبال گلزنی است، خاطرنشان کرد:‌ در بازی فردا دو فلسفه را دنبال می‌کنیم. فلسفه اول ما این است که گل نخوریم و فلسفه دوم ما این است که به گل برسیم. از لحاظ روحی روی تیم کار کردیم که ابتدا گل نخوریم و سپس به گل برسیم تا در تبریز با خیال راحت‌تری بازی کنیم.