برنامه کنسرت‌های تیر و مرداد ماه

افكار نيوز: محمد اصفهانی کنسرت جدید خود را ۱۸ و ۱۹ تیر ماه در شهر اراک با قطعاتی از دو آلبوم جدید خود و همچنین قطعات نوستالژی از آلبومهای برکت، حسرت، نون و دلقک و &. را اجرا خواهد کرد.

این کنسرت ساعت ۲۱ در سالن واگن پارس برگزار می‌شود و قیمت بلیت آن ۱۰،۱۵ و ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

کنسرت گروه موسیقی «بانوان سروستان» به سرپرستی فاطمه الیاسی و خوانندگی ترانه فرامسی در ۱۸ و ۱۹ تیر ماه از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در این کنسرت، قطعات زیر اجرا خواهد شد:
«پیش درآمد شور» به آهنگسازی یوسف فروتن، تصنیف «فروغ دیده» با شعری از بیژن ترقی و آهنگسازی حبیب الله بدیعی، «گریلی» به آهنگسازی قدما، تصنیف «آتش کاروان» به آهنگسازی علی تجویدی و شعر بیژن ترقی، «مزار» به آهنگسازی امین میراحمدی، تصنیف «آمان» با شعر و آهنگسازی عارف قزوینی، «در قفس» در آواز دشتی به آهنگسازی ابوالحسن صبا، تصنیف «آتشی در سینه» با آهنگی از مرتضی نی‌داوود و شعری از پژمان بختیاری، «چهارمضراب زنجیر» به آهنگسازی امین میراحمدی، تصنیف «شب انتظار» با آهنگی از مجید وفادار و شعری از کریم فکور، تصنیف «پیک سحری» با آهنگی از همایون خرم و شعر کریم فکور، تصنیف «رفتم» با آهنگ علی تجویدی و شعر نواب صفا و «رنگ دشتی» با آهنگی از علی اکبر خان شهنازی.


«نادر مسچی» از چهره‌های جوان خواننده کشورمان روز ۱۹ تیرماه در سالن اریکه ایرانیان تهران در دو سئانس ۱۹ و ۲۲ به روی صحنه می‌رود.

«رضا صادقی» بار دیگر در شهر کرمان به روی صحنه می‌رود. صادقی روزهای ۲۲،۲۳ و ۲۴ تیرماه هر شب در دو سئانس در سالن خانه شهر کرمان کنسرت برگزار می‌کند.

«کیهان کلهر و حمیدرضا نوربخش» به همراه گروه همنوازان کلهر، اشعار مولانا در دستگاه «نوا» به صدا در می‌آورند. این کنسرت در روزهای ۲۳،۲۴، ۲۵،۲۶، ۲۸،۲۹ تیر ماه از ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار می‌شود.
اعضای گروه کلهر عبارتند از: علی بهرامی(سنتور)، سیامک جهانگیری(نی)، روزبه رحیمی(سنتور)، هادی آذرپیرا(تار)، محید ستائی(تنبک) و علی توکلی(رباب).

«محسن یگانه» نیز در روزهای ۲۳،۲۴ و ۲۵ تیر ماه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در باشگاه کارگران شهر اصفهان واقع در خیابان چهارباغ بالا کنسرت برگزار می‌کند. این کنسرت به منظور رونمایی از آلبوم جدید محسن یگانه با عنوان «رگ خواب» برگزار می‌شود.

کنسرت «فریدون آسرائی» روزهای ۲۴ و ۲۵ تیر ماه در دو سئانس ۱۹ و ۲۲ در سالن اریکه ایرانیان تهران برگزار می‌شود.
گفتنی است، اجرای روز اول فقط در یک اجرا ساعت(۲۰) و اجرای روز دوم در دو اجرا(۱۹ و ۲۲) است.

«فرزاد فرزین»، خواننده جوان پاپ کشورمان نیز در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه از ساعت ۲۰ در سالن ورزشی المپیک شهر گنبد کاووس به روی صحنه می‌رود.

«روزبه نعمت‌اللهی» نیز در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش برنا، رهبری ارکستر این کنسرت بر عهده ایمان ذاکری است و بیشتر قطعاتی که برای اجرا انتخاب شده‌اند، از آلبوم‌های منتشر شده نعمت‌اللهی هستند که البته به همراه این قطعات چند قطعه جدید نیز اجرا خواهد کرد.

قرار بر این بود این کنسرت در تاریخ ۱۰ و ۱۱ تیرماه در برج میلاد برگزار شود که به خاطر مشکلاتی تاریخ و مکان اجراها تغییر کرد.

کنسرت «گروه کوبه‌ای رادها» به روایت استاد غلامعلی پورعطایی نیز در روز ۳۱ تیرماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

اعضای این گروه عبارتند از: غلامعلی پور عطایی: نوازنده دو تار و راوی، مرتضی یگانه راد؛ مجید یگانه راد؛ مهدی عیوقی؛ مهدی، طالقانی؛ رامین ولی؛ مهدی محتشم؛ محمدطالقانی؛ شبنم عباسی؛ سوگند عباسی؛ سارا اوستی؛ سمیرا مهر افشا؛ آیسان ملک نژاد(ساز های کوبه ای)، سید مرتضی الهی نیا(رباب)، هادی پورعطایی(دو تار)، آواز: بسام قیدی پور؛ پردیس دهپور؛ علی عبدالهی علی عبدالهی هستند که قطعات شکوه، تصنیف بیایید، جرس، تصنیف هیچ مگو، قطعه ضربی، چکاوک، دور مشو، ای دلبر رعنای من و دل شیدا را اجرا می‌کنند.

کنسرت «امید حاجیلی»، خواننده جوان پاپ کشورمان نیز ۳۱ تیر و ۱ مرداد ماه در سالن اریکه ایرانیان تهران برگزار خواهد شد. این کنسرت در سه سئانس در سالن اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد. حاجیلی در این کنسرت تمام قطعات آلبوم «آلگرو» را به اضافه چند قطعه جدید را خواهد نواخت.

خوانندگی، سرپرستی و رهبری ارکستر و تنظیم تمام قطعات برای ارکستر در این کنسرت بر عهده امید حاجیلی است. حاجیلی همچنین در این کنسرت تمام سولوهای(تک نوازی‌ها) ترومپت را خودش خواهد نواخت.

«گروه رومی» به سرپرستی پدرام درخشانی روزهای ۵،۶ و ۷ مرداد ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت تهران به روی صحنه می‌رود.
اعضای گروه رومی عبارتنداز:
۱. پدرام درخشانی(سرپرست و نوازنده سنتور)، ۲. مهرداد هویدا(خواننده)، ۳. هومن جاوید(خواننده)، ۴. میلاد درخشانی(تار)، ۵. پاشا هنجنی(نی)، ۶. کوروش بابایی(کمانچه)، ۷. مسعود حبیبی(دف)، ۸. دارا دارایی(گیتار باس)، ۹. نیما رمضان(گیتار)، ۱۰. آرش مقدم(درامز)، ۱۱. دِرشَن آنند(طبلا)، ۱۲. رضا تاجبخش(پیانو)، ۱۳. بابک صفرنژاد(ساز دهنی)، ۱۴. همایون نصیری(تنبک و پرکاشن)، ۱۵. حسن شریفی(ترومبون)، ۱۶. امید حاجیلی(ترومپت)، ۱۷. پیتر سلیمانیپور(ساکسیفون)، ۱۸. علی پژوهشگر(عود).


کنسرت موسیقی گروه «آوای پارس - کلاسیک و معاصر» نیز روزهای ۷ و ۸ مرداد ماه ساعت ۱۸ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

«فرمان فتحعلیان» نیز در روز ۱۵ مرداد ماه در دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه می‌رود.