وقتی استقلال از پرسپولیس عقب می افتد

این روزها هواداران استقلال نگران عقب ماندن از پرسپولیس در نقل و انتقالات هستند. پرسپولیس بیرانوند را جذب کرده است، در حال چینش بازیکنان برای جایگزینی احتمالی طارمی و رامین رضائیان و دیگران هستند و مذاکراتی هم با بازیکنانی مثل قوچان نژاد امیری و ترابی انجام داده اند.

در اینسو اما استقلال وارد نقل و انتقالات نشده و اصالتا  نمی‌تواند به این حوزه ورود کند دلیل این عدم توانایی هم این موارد است: دوشنبه هفته آینده روز مجمع عمومی استقلال برای تعیین اعضای هیات مدیره است و این یعنی آنکه اعضای هیات مدیره ممکن است عوض شوند، شایعاتی هم در مورد خداحافظی افشارزاده از استقلال و رفتن وی به حوزه ژیمناستیک شنیده می‌شود که دور از ذهن نیست، به این ترتیب باید تاکید کرد که استقلال در بعد انتخاب مربی هم باید منتظر مجمع عمومی و البته نتیجه نهایی تیم در جام حذفی باشد.

اگر مظلومی جام حذفی را ببرد با احتساب آنکه سهمیه آسیا را گرفته و در لیگ هم سوم شده قاعدتا روی برنامه ای که اول سال نوشته و ارائه کرده بود حرکت می‌کند اما در این صورت هم مخالفانی در هیات مدیره دارد که مخالفت خود را علنی کرده‌اند، به عنوان مثال معینی یکی مثل برانکو را می‌خواهد و نجف نژاد منصوریان را!

هر چه هست اینها دلایل جا ماندن استقلال از نقل و انتقالات است که راهی جز صبر کردن با تصمیم‌های فعلی باقی نمی‌گذارد مگر اینکه استقلال همین حالا سرمربی فصل بعد خود را بدون احتساب نتیجه فینال حذفی انتخاب کند که این موضوع حداقل توسط این هیات مدیره ممکن نیست. در نتیجه باید گفت استقلال خود به خود حداقل یازده روز دیگر از پرسپولیسی که حتی برنامه تمرین و اردوی خود را ساعت به ساعت تنظیم کرده عقب است.