دیدار فائزه با فرقه ضاله بهائیت یک ملاقات عادی بود!

حجت الاسلام رحمت الله بیگدلی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره دیدار اخیر فائزه هاشمی با سرکردگان فرقه ضاله بهائیت، گفت: این فرقه کاملاً  ساخته و پرداخته استعمار است. آنها بدنبال ایجاد شکاف در جهان اسلام و مذهب تشیع هستند و در طول تاریخ هم آسیبهای زیادی به تفکر اسلامی و منافع ملی ایران وارد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط با این فرقه شرعاً حرام است، متذکرشد: هرگونه تحرکی که موجب تقویت یک جریان گمراه شود به هیچ وجه درست نبوده و به مصلحت کشور نیست بنابراین اگر نیت و حرکت یک فرد در راستای اهداف فرقه بهائیت باشد و بخواهد با آنها ارتباط برقرار کند از نظر اسلام حرام است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این پرسش‌که چرا دختر هاشمی رفسنجانی با این فرقه دیدار و ارتباط داشته است، تاکید کرد: باید همه جریانات و فعالان سیاسی درباره ارتباط با ادیان، مذاهب و فرقه‌ها با احتیاط عمل کنند. ارتباط با آنها اگر اجتناب‌‌ناپذیر باشد باید کاملاً بر اساس یکسری ضوابط و اصول صورت پذیرد که هم موجب تقویت آنها نشود و هم اینکه از این ارتباط استفاده‌ای به نفع دین و نظام خود داشته باشیم.

به اعتقاد وی اینکه گفته می‌شود فرقه بهائیت ساخته و پرداخته استعمار است باید با تبلیغ دین آنها را آگاه کرده و اجازه نداد تا عامل استکبار شوند از این رو هرگونه برخورد افراطی در این زمینه می‌تواند مشکلات زیادی را برای کشور به‌ همراه داشته باشد.

وی در عین حال مدعی شد که فائزه هاشمی در دیدار خود با فرقه بهائیت تحرک خاصی را به نفع آنها نداشته و این دیدار جز یک ملاقات عادی چیز دیگری نبوده است.

بیگدلی درباره ارتباط‌گیری فائزه هاشمی با این فرقه ضاله و واکنش پدرش به این دیدار، گفت: فرقی نمی‌کند هر فردی یا ایشان(فائزه هاشمی) اگر به نیت تقویت این جریان گمراه با آنها دیدار کند، خطا است اما اگر نیت طرف غیر از این باشد و صرفاً یک نوع رفتار اخلاقی برای هدایت و ارشاد آنها مدنظر باشد، این موضوع نوعی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به واکنش هاشمی رفسنجانی به اقدام دخترش، خاطرنشان کرد: آقای هاشمی یک شخصیت سیاسی است و حرفی که می‌زند ابعاد سیاسی دارد و مصلحت نظام را در نظر می‌گیرد اما او که از نیت و دل دخترش خبر ندارد.