دیگر باید برای استقلال چه می کردیم؟

رضا حسن زاده در واکنش به خواسته بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال که گفته پیشکسوتان این تیم در فاصله باقیمانده تادیدار فینال جام حذفی به جای انتقاد از این تیم حمایت کنند اظهار داشت: از این بحث تعجب می کنم مگر تاکنون غیر از این اتفاق افتاده است. 

 

وی افزود: پیشکسوتان باشگاه به همراه هواداران تیم تا به حال در همه مسابقات حامی استقلال بوده اند و به یاد نمی آورم کسی انتقاد تند یا غیرمنطقی ای از استقلال انجام داده باشد. اتفاقا معتقدم چون تاکنون از این نظر کمبودی برای استقلال وجود نداشته وقت آن است که مسوولان استقلال حمایت خود را از این تیم کامل کرده و در بازی آخر بازیکنان تیم را با خاطر آسوده به مسابقه بفرستند.

 

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: قطعا افشارزاده قصد داشته تابا این حرف شرایطی را فراهم کند که تیم فنی و بازیکنان استقلال بدون دغدغه تا روز بازی با ذوب آهن تمریناتشان را برگزار کنند ما هم چیزی غیر از این نمی خواهیم چرا که قهرمانی استقلال در جام  حذفی می تواند جبران نتیجه ای که در لیگ رقم خورد با کند.

 

حسن زاده اضافه کرد: البته با توجه به مشکلاتی که استقلال در فصل گذشته داشت چه به لحاظ شروع لیگ با بازیکنان جوان و تازه وارد و مشکلاتی از این دست کسب عنوان سومین در لیگ برتر هم نتیجه خوبی بود که همراه با سهمیه آسیایی هم شد.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: اگر انتقادی در این مدت صورت گرفته شاید یکی به خاطر شکست دربی با چهار گل بوده باشد که سالیان سال بود چنین نتیجه ای برای ما رقم نخورده بود. مورد دیگر هم باخت به تراکتورسازی بود که برای هواداران به منزله دور شدن از قهرمانی تلقی شد. 

 

حسن زاده در پایان گفت: بازی فینال در خرمشهر قطعا با حمایت همه جانبه هواداران خوزستانی استقلال همراه می شود. ذوب آهن تیم سرسختی است اما استقلال اگر با بهره گیری از بهترین نفرات مقابل این تیم حاضر شود حتما جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.