کلنگ احداث بندرخشک اینچه برون بر زمین خورد / تصاویر

مدیر کل راه آهن شمال شرق شماره ۲ ، با اشاره به راه اندازی بندر خشک اینچه برون از سوی بخش حاکمیتی و خصوصی، افزود:با بهره برداری از این پروژه ۳ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی در منطقه ایجاد خواهد شد.

محمدرضا قربانی گفت:در این بندر بخشهایی از قبیل انبار های عمومی، سیلو، پایانه های نفتی، کانتینریارد، شانتینگ یارد، تعویض بوژی، دپو، خطوط بازدید و تعمیرات واگن ایجاد خواهد شد که یکی از مهمترین گزینه های پیشرفت و تحول منطقه استان گلستان و راه آهن می باشد، که با بهره برداری از آن شکوفایی حمل و نقل ترانزیت و صادرات رقم خواهد خورد.

IMG_5011

 

وی همچنین با اشاره به افتتاح محوطه بارگیری کلینگر صادراتی با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد ریالی، از صادرات سالیانه ۷۰۰ هزار تن خبر داد.

افتتاح حمل و نقل مواد نفت کوره ترانزیت از اینچه برون به بندر عباس، به وزن ۸۰۰ هزار تن در سال و افتتاح ۵ کیلومتر خط احداث شده برای حمل و نقل مواد نفتی با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد تومان،آغاز عملیات دیوار کشی محوطه بندرخشک با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان و کلنگ زنی محوطه بارگیری سنگ آهن و تخلیه آهن آلات با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های افتتاح شده در راه آهن اینچه برون بوده است.

گفتنی است ظهر امروز محمد باقر نوبخت به همراه استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه استان و مسئولین استانی برای شرکت در جلسه شورای اداری استان گلستان و افتتاح این پروژه بزرگ راه آهن شمال شرق کشور در قطار گرگان-اینچه برون سوار شدند.

 

IMG_4991

IMG_4995

IMG_4997

IMG_5009

IMG_5010

IMG_5013

IMG_5015

IMG_5017

IMG_5024

IMG_5028