جزئیات درگیری مسلحانه پلیس و قاچاقچیان مسلح در ایرانشهر

سردار حسین رحیمی  امروز صبح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در درگیری مسلحانه ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اعضای یک باند توزیع مواد مخدر 910 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با به‌دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر توزیع عمده مواد مخدر توسط باند بزرگ قاچاقچیان مسلح با استفاده از خودروهای کوهستانی از مسیر حاشیه رودخانه‌ها و مناطق صعب العبور در شهرستان ایرانشهر تیم‌‎های تخصصی بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی محل تردد این قاچاقچیان را تحت نظر قرار دادند و شب گذشته موفق به شناسایی 2 دستگاه خودرو وانت تویوتا متعلق به اعضای این باند شدند.

وی با اشاره به تحت نظر قرار گرفتن خودروهای سوداگران مرگ توسط پلیس تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از مشاهده ماموران با خودروهای حامل مواد مخدر اقدام به فرار کردند که مورد تعقیب پلیس قرار گرفتند.

سردار رحیمی تصریح  کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز اعضای این باند به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند و این درگیری یکساعت به طول انجامید در این راستا و در  پی آتش سنگین پلیس عرصه بر سوداگران مرگ تنگ شد که این افراد با به آتش کشیدن یکی از خودروهای  حامل مواد مخدر و برجای گذاشتن خودروی دیگر و استفاده از تاریکی شب از منطقه متواری شد.

وی با تاکید بر شناسایی باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان اظهار کرد: مبارزه با باندهای قاچاق بویژه قاچاق مواد مخدر از جمله اقدامات پلیس در طول سال  است که نتیجه آن انهدام باندها و دستگیری قاچاقچیان است.