آقای بازیگر: برای گذران زندگی نجاری می‌کنم

مهدی فقیه، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از دو سال پیش که فیلم " تا آمدن احمد" را به اتمام رساندم، بیکار هستم، این در حالی است که من حرفه ، تجربه و تحصیلات آکادمیک در ایران و خارج از کشور در زمینه بازیگری دارم.

وی افزود: کارهای زیادی در ژانرهای مختلف بخصوص دفاع مقدس انجام دادم و باید بگویم انجام کارهای دفاع مقدسی جزو اعتقادات من است. اما متأسفانه دچار بیکاری شده ام.

بازیگر "شکارچی شنبه" ادامه داد: حالا که در سن 70 سالگی هستم نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهم. در حالی که تمام زندگی‌ام را در بازیگری گذاشتم، حالا با این سن و سال من باید به سراغ چه کاری بروم؟

وی ادامه داد: زمانی کارهای عروسکی ما در اوج بود اما حالا که به این سن رسیده ام، کسی سراغی از من نمی‌گیرد. در حال حاضر هم برای گذران زندگی در کارگاه یکی از دوستانم نجاری می کنم، در حالی که من به واقع به دنبال کسب تجربه و خواندن بودم.

 بازیگر "هور در آتش" ادامه داد: هم اکنون در شیراز زندگی می کنم. اما هر وقت کسی برای کاری به من زنگ می زد یک اتاق در تهران اجاره می کردم  و حتی برای کار یک روزه به تهران می آمدم. در حالی که واقعا اعتقاد دارم که در شهر خودمان شیراز این پتانسیل وجود دارد اما مسئولان ما مسئول فرهنگی نیستند.

فقیه خاطر نشان کرد: امیدوارم این وضعیت سر و سامان پیدا کند و همه دوستانم که مانند من بیکار هستند در این شغل فعالیت کنند.