در ادامه پروژه اسلام هراسی و امواج آن که هر روزه دامن گیر تعداد زیادی از مسلمانان ساکن در کشوره ای غربی است، این بار یک بانوی مسلمان آمریکایی، هدف این حملات قرار گرفت.

«ساره الزوبی» بانوی مسلمانی که عصر پنجشنبه محل کار خود را به مقصد منزلش ترک کرده بود، در نیمه راه مورد حمله یک نژادپرست آمریکایی قرار گرفت.

به گفته ساره، این نژادپرست آمریکایی که سوار بر کامیونتی سفید رنگ بود به محض مشاهده این بانوی مسلمان که از حجاب استفاده کرده بود، خودرو خود را به سمت خودروی ساره حرکت داد و ضرباتی از پشت به خودروی او وارد کرد.

وی در ادامه گفت: این فرد دائما با صدای بلند توهین می کرد و مرا تروریست می خواند و تهدید می کرد که مرا می کشد.

این بانوی مسلمان در نهایت و پس از آنکه خود را در معرض خطر جدی از سوی فرد مهاجم دید، او را تهدید کرد که با پلیس تماس خواهد گرفت و گزارش خواهد داد.

پس از این تهدید راننده مهاجم بلافاصله از محل گریخت ولی ساره شماه پلاک خودرو او را یادداشت کرد و با تلفن همراه خود از خودروی او عکس انداخت.

با حضور پلیس در محل، این بانوی مسلمان به توصیف شکل ظاهری فرد مهاجم پرداخت و شماره پلاک خودروی او را در اختیار پلیس قرار داد.

پلیس برای ارائه هرگونه اطلاعات از فرد مهاجم، هزار دلار جایزه گذاشته است.

انجمن ارتباطات اسلامی آمریکا با اطلاع از این حادثه و به همراهی انجمن مشاوره مسلمانان آمریکا، با ساره تماس گرفته و به او اطمینان دادن که تا احقاق حق او، از کار بازنخواهند نشست.

حملات نژادی پرستانه و بر ضد مسلمانان روز به روز در کشروهای اروپایی و آمریکا در حال افزایش است.

برخی از کارشناسان معتقدند، حملات تروریستی داعش در ماه های اخیر در کشور های غربی و نیز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حضور چهره افراطی همچون «دونالد ترامپ»، در افزایش چشمگیر این اقدامات، تاثیر زیادی داشته است.