سردار آزمون مهره طلایی روس ها!

مدیر و سرمربی جدیدی طی روزهای اخیر در تیم روبین‌کازان روی کار آمدند که در اندیشه استفاده از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال هستند.

خبرگزاری رسمی شهر کازان امروز در خبری اعلام کرد که ژاوی گارسیا که با دستمزد سالیانه چهار میلیون یورویی هدایت تیم روبین‌کازان را بر عهده گرفته است تا پایان هفته جاری پس از بررسی تمامی شرایط لیست بازیکنان موردنظرش را ارائه خواهد کرد.

سرمربی پیشین تیم مالاگا چندین بازیکن اسپانیایی و برزیلی را برای تقویت تمامی خطوط تیم روبین‌کازان مدنظر دارد و حتی تمامی دستیارانش نیز از اسپانیا خواهند بود.

با توجه به تغییر و تحولات پیش آمده در باشگاه روبین‌کازان به احتمال فراوان فروش قطعی سردار آزمون، مهاجم قرضی تیم روستوف کلید خواهد خورد. آزمون یک سال دیگر با تیم روبین‌کازان قرارداد رسمی دارد و باید ماه آینده به این تیم محبوب جمهوری تاتارستان روسیه بازگردد.

البته با توجه به درخشش سردار آزمون در نیم‌فصل دوم لیگ برتر روسیه قطعاً پیشنهادهای اغواکننده‌ای روانه باشگاه روبین‌کازان برای فروش این مهاجم ایرانی می‌شود. در این میان آینده کاری قربان بردیف، سرمربی ترکمنستانی روستوف اهمیت زیادی در تعیین سرنوشت آزمون دارد.

این مربی در صورت تمدید قرارداد با روستوفی‌ها یا قبول هدایت تیم مطرح و متمول اسپارتاک مسکو قطعاً سعی در ادامه همکاری با سردار آزمون به‌عنوان شاگرد مورد علاقه‌اش خواهد داشت.