گروه تروریستی داعش در تلاش است بردگان جنسی خود را به صورت اینترنتی به فروش برساند. یکی از عناصر این گروه تروریستی به نام "ابو اسد المنی" تصویر یک زن 18 ساله را در فیسبوک منتشر کرد. این زن با پوست گندمگون به گونه ای نشسته است که چشمهایش به دوربین نیفتد. زیر عکس نوشته شده است: "این زن برای فروش است."

 

فروش بردگان جنسی داعش به صورت آنلاین!+ عکس

 

وی این تصویر را 20 مه سال جاری میلادی (31 اردیبهشت) در فیسبوک منتشر کرد و نوشت: افرادی که می خواهند برده جنسی بخرند، قیمت این زن 8000 دلار است. 

 

این تروریست داعشی پس از چند ساعت تصویر دیگری از یک زن رنگ پریده با چشمان قرمز منتشر کرد و نوشت: این برده جنسی نیز 8000 دلار است. می خواهید یا نه؟

 

با وجود اینکه فیسبوک پس از چند ساعت این تصاویر را حذف کرد، مشخص نیست این عنصر داعش خودش به فروش بردگان جنسی مشغول بوده یا عکس بردگان تروریستهای دیگر را منتشر می کرده است. انتشار این تصاویر نگرانی هایی را در خصوص احتمال وجود صدها برده جنسی دیگر در گروه تروریستی داعش برانگیخته است.

 

گروه های حقوق بشر اعلام کردند با تحت فشار قرار گرفتن عناصر گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه، به نظر می رسد بردگان جنسی این تروریستها نیز مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. داعشی ها به دلیل مشکلات مالی به فروش این بردگان روی آورده اند.

 

وبسایتهای اجتماعی گروه تروریستی داعش نیز در ماه های اخیر به خرید و فروش بردگان جنسی پرداخته و قوانینی را در خصوص نحوه رفتار با آنها منتشر کرده اند. قوانینی از جمله بلامانع بودن آزار و اذیت بردگان نوجوان و ضرب و شتم آنها.

 

گروه تروریستی داعش به شیوه های مختلف سعی دارد وحشت عمومی را برانگیزد. عناصر گروه تروریستی داعش از رسانه های اجتماعی از جمله فیسبوک و توییتر برای جذب نیرو و تبلیغات شیطانی خود نیز استفاده می کنند.