رضا مهاجری در رابطه با انتقال محمدعلی فرامرزی بازیکن فصل گذشته پدیده به پرسپولیس اظهار داشت: از این بازیکن بعد از پایان فصل خبری نداشتم و فقط دیروز شنیدم که به باشگاه پرسپولیس رفته و با این تیم قرارداد بسته است. او فصل گذشته نیز در نیم فصل اول با ما نبود و مدت زیادی طول کشید تا این بازیکن را پیدا کنیم. تقریبا در نیم فصل دوم برای ما بازی کرد و حالا هم با پایان قراردادش به پرسپولیس رفته است.

وی در واکنش به اینکه احتمال فسخ قرارداد فرامرزی با پرسپولیس افزایش یافته عنوان کرد: من از این قضایا خبر ندارم فقط دیروز شنیدم پرسپولیسی ها با او قرارداد بسته اند حالا اگر قرارداد فرامرزی با پرسپولیس فسخ شود ما برای تمدید قرارداد با او صحبت می کنیم. فکر می کنم جایگزین کردن یک بازیکن به عنوان سهمیه لیگ برتری و زیر 23 سال باعث شود که پدیده از این نظر ضرر کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده همچنین درباره شایعه جذب رضا نورمحمدی کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس تصریح کرد: فعلا صحبتی در این خصوص مطرح نشده است البته نمی توانم بگویم نورمحمدی مد نظر ما نیست اما همانطور که گفتم صحبت خاصی در اینباره نداشتیم.

مهاجری درباره جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: ما فعلا فقط منصوری بازیکن فصل گذشته خونه به خونه را جذب کردیم و در روزهای آینده برای جذب سایر بازیکنان تلاش می کنیم. مطمئنا پدیده در نقل و انتقالات توان رقابت با تیمهایی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را ندارد. ما به دنبال بازیکنانی هستیم که بیشتر برای ما کارآمد باشند و بتوانند برای کسب سهمیه اسیا در فصل بعدی به ما کمک کنند.