خلعتبری که در رامسر به سر می برد با موضع گیری علیه باقریان به جدای قطعی اش از سپاهان صحه می گذارد.

 

*هنوز تیم فصل آینده تان را انتخاب نکردید؟

در حال حاضر رامسر هستم و استراحت می کنم.هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفته ام. مدیریرنامه هایم در حال مذاکره است و فقط من را در جریان قرار می دهد.

 

*با استقلال مذاکره کردید؟

من با هیچ تیمی مستقیم حرف نزدم. ترجیح می دهم بعد از فینال جام حذفی صحبت کنم و بعد تصمیم بگیرم. من عجله ای ندارم و می خواهم در کنار خانواده ام باشم. از فوتبال هم دور نیستم و در جامی که برای شهدای مدافعان حرف در بابل برگزار شد، بازی کردم.

 

*قصد ندارید در سپاهان بمانید؟

هنوز که با سپاهان تسویه حساب نکردم. من سال ها در اصفهان بازی کردم و از زندگی در این شهر راضی هستم و اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم اما از طرف آقای ویسی و باشگاه سپاهان با من تماس نگرفته اند . وقتی تماسی نگرفتند من نمی توانم کاری کنم. برای سپاهان و آقای ویسی آرزوی موفقیت می کنم.

 

*محرم نویدکیا در برنامه نود صحبت هایی را کرد که جوب علیه او راه افتاد.. شما که به او نزدیک هستید در مورد افشاگری هایی او چه صحبتی دارید؟

ببینید محرم از ما خواسته در این مورد حرف نزنیم تا بیشتر از این سپاهان وارد حاشیه نشود.اما من در حدی که ذهن مردم روشن شود صحبت می کنم، در مورد ماجراهای باقریان و اشتیماچ من حق را به محرم می دهم چون دقیقا می دانم چه اتفاقی افتاد و از نزدیک شاهد بودم چون محرم واقعا دلش سوخت. فصل گذشته خیلی به ما سخت گذشت و سپاهان برای آقایان مهم نبود و به خواسته های ما اهمیت نمی دادند.اما در مورد اقای فرکی چون هیچ اطلاعاتی ندارم نمی توانم اظهار نظر کنم. من این حق را به خودم نمی دهم که در مورد اقای فرکی نظری بدهم چون ایشان شخصیت با اخلاق و بزرگی دارند.

 

*اما صحبت های نویدکیا نمونه بارز بازیکن سالاری بود؟

من فقط می گویم محرم کاپیتان تیم بود و دلش می سوخت. محرم فقط واقعیت ها را گفت و دلش خیلی پر بود. اگر محرم کاری کرده به درخواست مسوولان باشگاه بوده .من خودم شاهد بودم که خلیلیان از او خواست که این کارها را انجام بدهد و سال گذشته من سر بستن قراردادها بودم و دیدم که محرم خودسرانه این کارها را نکرد.