رئیس‌جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش به‌منظور انجام سفری 2 روزه با استقبال حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در ‌آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان‌غربی، اعضای شورای تأمین و اداری استان و جمعی از مقامات کشوری و لشکری وارد فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد.

رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برنامه‌های بیست‌و هشتمین سفر استانی و تاکید براینکه امیدوارم سفر دولت به آذربایجان‌غربی سبب توسعه در استان شود، گفت: در جریان این سفر طرح‌ها و برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه آذربایجان‌غربی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح‌ها و برنامه‌های دولت برای پیشرفت و آبادانی استان در جلسه هیئت وزیران در نظر گرفته شده و به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: همچنین نقطه‌نظرات نخبگان، فرهیختگان و مسئولان را می‌شنویم؛ انشاء‌الله این سفر مایه خیر و برکت برای استان و مردم آن خواهد شد.

 

رئیس‌جمهور قرار است تا دقایقی دیگر پس از آئین استقبال مردمی، در ورزشگاه تختی ارومیه حضور یافته و در اجتماع مردم آذربایجان‌غربی به ایراد سخنرانی بپردازد.

 

رئیس‌جمهور ساعت 16 امروز با علماء، ایثارگران و برگزیدگان آذربایجان‌غربی دیدار کرده و سپس در جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان شرکت می‌کند؛ همچنین جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌غربی با حضور مسئولان کشوری و استانی امشب برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام روحانی فردا در دومین روز از بیست‌ و هشتمین سفر استانی پس از دیدار عمومی با مردم مهاباد، مجتمع پتروشیمی این شهر را افتتاح می‌کند و پس از بازگشت به ارومیه در نشست خبری با خبرنگاران استانی شرکت می‌کند.

 

در سفر استانی رئیس‌جمهور به استان آذربایجان‌غربی، جمعی از معاونان رئیس‌جمهور و وزرای دولت به‌عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور در شهرستان‌های این استان حضور می‌یابند و در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار می‌گیرند.