ابهت ارتش آمریکا دیگر شکسته شده است

 سردارمحمدرضا نقدی در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج که در سیستان برگزار شد، عنوان کرد: گروه های تکفیری هیچ نسبتی با اهل سنت ندارند بلکه به دلیل محبوبیت اسلام در تمام جهان، این گروه ها توسط آمریکا و استکبار جهانی جهت اسلام هراسی و اسلام ستیزی ماموریت ویژه ای برعهده دارند.

 

وی افزود: ایران اسلامی از 37 سال قبل در مقابل آمریکای جهانخوار ایستادگی کرده است که در این راستا در این مدت توانسته از نظر علمی پیشرفت چشمگیری در عرصه های مختلف داشته باشد.

 

سردار نقدی با بیان اینکه، همزمان با پیشرفت ایران، آمریکا سقوط می کند، ادامه داد: امروز آمریکا در مقابل ملت ایران خلع سلاح شده است.

 

رییس سازمان مستضعفین کشور با اشاره به بدهی 20 هزار میلیاردی آمریکا به کشورهای خارجی و افزایش روز افزون معادل روزی 2 میلیارد و 500 هزار تومان گفت: ابهت ارتش آمریکا در افغانستان و عراق و به ویژه در برابر انقلاب اسلامی شکسته شده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به عدم موفقیت سوسیالیست ها و مارکسیست ها در برابر استکبار جهانی امروزه آزادی خواهان با قرار گرفتن در زیر پرچم ایران و الو گیری از انقلاب ایران به مبارزه خود ادامه می دهند که این نشان از فتح اسلام در تمامی عرصه ها و زوال رژیم صهیونیستی دارد.

 

وی ابراز داشت: ایستادگی مردم غیرتمند ایران در راه حق که نشان داد می توان در برابر قدرت ها ایستاد و پیشرفت کرد که این امر کاملا برخلاف خواست استکبار جهانی در جهت القای تفکری مبنی بر با وابستگی می توان به پیشرفت رسید می باشد.

 

سردار نقدی با اشاره به اینکه، مقاومت و ایستادگی ملت ایران موجب شده تا انقلاب اسلامی امروز در دل ها نفوذ کند ادامه داد: مردم در میادین مختلف حماسه آفریدند که در این راستا ملت ها از این مقاومت ایران درس های بزرگ گرفته اند.

 

وی اضافه کرد: سیستان دارای تاریخ درخشانی در جهاد، مقاومت و ایستادگی در کنار ولایتمداری است به طوری که سیستانی به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران به تاریخ و بشریت معرفی می شود.

 

سردار نقدی خاطرشان کرد: نه تنها این غیرتمندی و شجاعت که نمادین شده در شعر فردوسی یک افسانه نیست بلکه بالاتر از آن ها را امروز در میان مردم این خطه می بینیم شهدایی بزرگوار از قبیل عالی، خدری، میرحسینی و کیخا که در نوجوانی کارهای بزرگی انجام داده اند.

 

رییس سازمان مستضعفین افزود: شهدایی از قبیل آسوده و بزی در تاریخ بی نظیر هستند و الهام بخش جامعه ی بشری که در مسیر عزت حرکت کردند که این تاریخی گرانبها را ایجاد کرده است.

 

وی با بیان اینکه، مردم سیستان با حمایت های خویش از امام علی(ع) و امام حسین (ع)در هزاران کیلومتر آن طرفتر از میادین نبرد تاریخی باعظمت را ساخته اند گفت: سیستانیان با مجاهدت های خویش در برابر رژیم ستم شاهی ایستادند و درخشش های بزرگ و به یادماندنی در دفاع مقدس از خود نشان دادند در حالی که از میدان جنگ بسیار دور بودند بیشترین شهدا را تقدیم کردند که نشان از اصالت و پاکی مردم این خطر دارد.

 

رییس سازمان مستضعفین کشور عنوان کرد: اگر نماد صبر را برای منطقه انتخاب کردند افسانه نیست همانگونه که در برابر سختی های طبیعی و فشارهای طبیعی ایستادگی کردید در برابر جنگ اقتصادی نیز بایستید. 

 

سردار نقدی تاکید کرد: مردم این خطه باید عظمت خود را به نمایش گذارند و غیرت و همیت را تکرار کنند تا دشمن را که به دنبال کوچاندن مردم منطقه و نابودی نسل یلان هستند را ناکام گذارند.

وی در پایان ابراز داشت: مردم با همت و مشارکت در عرصه اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری از خود بروز دهند به طوری که هر شهر یک تولید صنعتی خانگی را فراگیر کند.