سروش رفیعی در راه پوشیدن پیراهن استقلال

سروش رفیعی بازیکن 26 ساله شیرازی که هم اکنون عضو تراکتورسازی تبریز است، رابطه بسیار خوب و دوستانه ای با سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال دارد.

 

او که در حال حاضر دوران خدمت مقدس سربازی را در تبریز پشت سر می گذراند، به دلیل جعل کارت معافیت سربازی قادر نیست برای تیم ملی کشورمان بازی کند؛ در حالی که یکی از بهترین هافبک های کنونی کشورمان محسوب می شود.

 

نکته جالب در مورد رفیعی آن است که شایعه شده او یک استقلالی دوآتشه است و تمایل دارد روزی در این تیم محبوب و پرطرفدار توپ بزند.

 

حضور بختیار رحمانی دوست و همبازی فصل گذشته سروش در استقلال باعث شده تا این احتمال قوت بگیرد که هافبک تکنیکی و شیرازی تراکتورسازی از نیم فصل دوم لیگ شانزدهم در تیم آبی پایتخت بازی کند.

 

این در حالی است که نعیم سعداوی سرمربی تازه فولاد خوزستان هم قصد دارد یک جای خالی برای رفیعی کنار بگذارد و لیست خود را به همین دلیل پر نمی کند.

 

گفته می شود این هافبک شیرازی نیم فصل دیگر با فولادی ها قرارداد دارد اما یک منبع موثق به ما خبر داد این طور نیست. رفیعی به عنوان به عنوان بازیکن آزاد به تراکتورسازی رفت و در پایان نیم فصل لیگ شانزدهم نیز دوران خدمت سربازی اش تمام می شود. او پس از اتمام این دوران می تواند به عنوان بازیکن آزاد و به هر تیمی که تمایل داشته باشد ملحق شود.

 

حضور رحمتی و رحمانی به عنوان رفقای نزدیک رفیعی در استقلال این احتمال را افزایش می دهد که این بازیکن در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم پیراهن آبی را بر تن کند.

 

توانایی فنی و تکنیکی رفیعی آن قدر بالاست که می تواند در صورت پیوستن به استقلال یک مجتبی جباری دیگر برای استقلالی ها باشد.

 

البته شنیده می شود باشگاه پرسپولیس نیز خواهان رفیعی است و باید دید رقابت این باشگاه با استقلال برای جذب ستاره تراکتورسازی در نهایت به نفع کدام تیم تمام می شود.