پایگاه اطلاع رسانی "راهبرد نیوز" با دامنه "ir" به جمع سایت های خبری پیوست.

در بخشی از سرمقاله این سایت خبری – تحلیلی که به نشانی اینترنتی rahbordnews. ir مورد بهره برداری قرار گرفته با تاکید بر این که اولویت این رسانه، " جنگ نرم " است آمده است:
از انجا که در جنگ نرم، رسانه ها به مثابه راهبرد و استراتژی انتخابی نظام سلطه برای تسلط بر افکار و اراده ملت‌ها تدوین و طراحی شده است ضرورت دارد که رسانه های جمهوری اسلامی ایران نیز هر کدام در حوزه تخصصی خود با تولیدات هوشمندانه اخبار، گزارش ها و یادداشت ها نقشه های رسانه ای رقیب علیه کشورمان را در این جنگ‌ مدرن خنثی و از تهدیدات جدید فرصتی را برای برملا شدن نقشه‌ها علیه ملتهای آزادیخواه و حکومت های مستقل بهره بگیرند.
به طوری که حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ولی امر مسلمین جهان در باب اهمیت توجه آحاد مردم و مسئولان به نبرد جدید(جنگ نرم) می فرمایند: " با توجه به شکست استکبار در مواجهه سخت با نظام اسلامی در دهه اول انقلاب، اکنون دشمن، جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده و امروز اولویت اصلی مقابله با جنگ نرم است ".
" راهبردنیوز " به عنوان یک رسانه مستقل و متعهد و با اعتقاد به مبانی مترقی عقیدتی، علمی و فقهی ولایت فقیه و نظام برخاسته از این اصل و با تاسی از رهنمودهای روشنگرانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است تا با هم افزایی دیگر رسانه های در خط ولایت، با تولیدات خود در جنگ نرم رسانه ای، هر چند در بضاعت خود سهمی را در این جنگ نابرابر ایفا کند.
اگر چه اولویت این رسانه بر اساس رهنمود رهبری معظم انقلاب، جنگ نرم است اما در انجام رسالت خطیر خود در حوزه های دیگر بر آنیم که درعین صداقت و انصاف و عدالت اجازه ندهیم نیازهای خبری مردم در گردونه خبررسانی های ناعادلانه گم شود و از طرفی رسالت خود را در این می دانیم تمامی تلاشها و خدمات مسئولان نظام در همه حوزه ها را اطلاع رسانی کنیم اما اگر تقصیر و کوتاهی و خدای نکرده خلافی از مسئولی سر زد بدون هیچ تعارفی و به نمایندگی از مردم او را برای " پاسخ گویی " و نه " توجیه " وادار کنیم.
همانا با اعتقاد به اين كه در مسير تلاش ما، همواره حضور خداوند تبارك و تعالي جايگاه محوري دارد كارمان را با نام او آغاز مي كنيم.