مدعي دروغين مهدويت اعتراف كرد: جهل، سادگي و عدم بصيرت برخي از مردم مرا تحريك كرد ابتدا خود را يار امام زمان و بعد خود امام زمان معرفي كنم.
یک مقام مسئول در سپاه نبی‌اکرم(ص) در گفتگو با فارس با نقل این اعتراف متهم دستگیر شده مهدویت، جزئیات دیگری از این پرونده و نحوه دستگیری وی را اعلام کرد.

* هوشیاری مردم و مؤمنین
وی گفت: با وصول گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت و ادعاهای فردی به نام غلام م در شهرستان هرسین و دائر کردن جلسات و محافل مرید پروری توسط وی در راستای ادعاهای نایبی امام عصر(عج) این موضوع در دستور کار سپاه نبی‌اکرم(ص) استان قرار گرفت.
این مقام مسئول افزود: در این راستا تیمی متشکل از کارشناسان و رده مربوطه تشکیل و این شخص و اعمال و حرکاتش قریب به دوماه زیرنظر گرفته شد که متاسفانه به موارد بسیار عجیب و قابل تاملی برخوردیم.

* ‌ادعاهای متهم دروغگو
وی درباره ادعاها و مسائل و موضوعات مرتبط با این متهم گفت: وی جوانی ۳۵ ساله است که با استفاده از سادگی و احساسات پاک مردم و سادگی و بی‌بصیرتی آنان اقدام به سوء استفاده گسترده، فریب، تجاوز و ادعای کذب مهدویت کرده است.

این مقام آگاه تأکید کرد: نامبرده دارای دفاتر و مریدانی در شهرهای قم، کاشان، ساوه، بوشهر و شیراز بود که با فریب‌کاری و ادعاهای کفرآمیز آنان را جذب و مورد سوء استفاده قرار می‌داد.
وی افزود: متهم ابتدا خود را یار و نائب خاص امام عصر(عج) می‌خواند و پس از مدتی که اعتماد افراد ساده‌لوح را جلب می‌کرد، ادعای امام زمان بودن می‌کرد و حتی درجایی در جمع برخی از مریدان خاص نعوذ‌بالله ادعای ربوبیت و خدایی کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: وی به شدت مریدانش را از داشتن موبایل، تلویزیون، وسائل مختلف زندگی، اتومبیل، رانندگی برحذر می‌داشت و اقدام به صدور فتاوای عجیب و غریب در راستای منافع خود می‌کرده که از آن جمله می‌توان به این موضوع اشاره کرد که خانه خود را حرم الهی دانسته و هرکس به حضورش می‌رسیده باید سر می‌تراشیده و حالتی شبیه به احرام به خود می‌گرفته است.

وی ادامه داد: متهم منکر قرآن کریم، مسائل و احکام دین مبین اسلام و همه ضروریات دین شده و به افراد ساده‌لوح می‌گفته: زمانی که من ظهور کرده‌ام دیگر نیازی به عبادت، نمازخواندن و روزه گرفتن و این اعمال نیست و همه اعمال شما کامل شده است.

این مقام آگاه تاکید کرد: وی از پیروان خود می‌خواست شب‌ها را تا صبح بیدار بمانند و روزها را بخوابند و از این مسائل با هیچ‌کس سخن نگویند زیرا امکان لو رفتن موضوع را می‌داده است.

وی همچنین از اعتراف نامبرده به داشتن ارتباط نامشروع با مریدان اناثو خانمی که با وی مرتبط بودند خبرداد و گفت: وی حتی به همسر برادر خود هم رحم نکرده و به اعتراف خود با همه آنان ارتباط نامشروع داشته و حتی همسرش هم از این مسئله آگاه بوده است.

* نحوه دستگیری و اعترافات متهم
این مقام مسئول با اشاره به نحوه دستگیری وی گفت: نامبرده پس از مراحل مختلف شناسایی و کنترل دقیق توسط سبزپوشان سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با حکم قضایی به همراه ۲۲ نفر در خانه خود در شهر قم دستگیر و بازداشت شد که در همان لحظات اول به جرائم خود اعتراف کرد.

وی افزود: این فرد هدف خود را از این اقدامات شهرت‌طلبی، مرید پروری و لذت بردن از جهل مردم عنوان کرده و اعتراف کرد: میلیون‌ها تومان از مردم ساده و بی‌بصیرت کمک گرفته و دفاتر و منازلی در شهرهای مختلف را با کمک‌های مردمی اداره می‌کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هیچ‌یک از مریدان عام و خاص وی جای اصلی و منزلش را نمی‌دانستند و تنها می‌توانستند در یک جای مشخص اورا ببینند و وی در منزل خود در قم با بهترین وضعیت زندگی می‌کرده است.

وی در پایان خواهان توجه جدی مردم به مدعیان عرفان و مهدویت شد و گفت: دین مبین اسلام دین آگاهی، بینش و شناخت است و افراد مختلف به ویژه خانواده‌های متدین باید با افزایش آگاهی و بصیرتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است در این راستا بینش خود را ارتقا داده و فریب افراد سوء استفاده کنی مانند غلام را نخورند.