"یانگ زنگ منگین" دانشجوی دختر دانشگاهی در چین به واسطه ی یادداشتش روی یک کاغذ بیشتر از آنچه که فکرش را می کرد در میان هم دانشکده هایش خواستگار پیدا کرد .
در ۸ مارس ۲۰۱۰ که مصادف با روز زن در چین بود دانشگاه " علم و تکنولوژی الکترونیک " چین به تمام دختران دانشگاه یک تکه کاغذ سفید داد و از آنان خواست آرزویشان را روی آن بنویسند و روی " دیوار آرزو " ی دانشگاه بچسبانند تا همه آن را ببینند.



" یانگ زنگ منگین " اینگونه روی کاغذ نوشت:
" اسم من " یانگ زنگ منگین " است دانشجوی سال اول دانشگاه و فکر می کنم که جذاب هستم. متاسفانه تا به حال نتوانستم شخص مناسبی را برای زندگیم پیدا کنم. اما به سرنوشت اعتقاد دارم. اگر کسی از شما آقایان آرزویی مانند من دارید، پایین ساختمان خوابگاه من بیایید و نام مرا با صدای بلند بین ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۲:۵۰ در ۱۱ مارس فریاد بزنید. من پنهانی شما را نگاه خواهم کرد. اگر شما همانی بودید که من دنبالش هستم پایین می آیم و شما را ملاقات خواهم کرد.
این را هم اضافه می کنم که نسبت دانشجویان پسر در این دانشگاه به دختران ۲۵ به ۱ است. شما واقعا فرصت خوبی دارید!.


تجمع خواستگاران مقابل خوابگاه



پیام " یانگ زنگ منگین " در ۱۱ مارس مشهور شد.
بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی پسر مقابل خوابگاه این دختر جمع شدند. با وجود این همه ی آنها شهامت فریاد زدن نام آن دختر را نداشتند. شاید هم به این دلیل اینکار را نکردند چون آنهایی هم که نامش راصدا کردند شانسی برای ملاقت " یانگ زنگ منگین " نداشتند.