در حالی که برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیسی ها گمان می کردند محمدحسین کنعانی زادگان پس از پایان خدمت سربازی اش به دلیل داشتن قرارداد با پرسپولیس باید به این تیم برگردد اما امروز مشخص شد که این بازیکن جوان پیش از رفتن به ملوان برای گذراندن خدمتش، قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده است و دیگر بازیکن این تیم به حساب نمی آید.

 

مصطفی شهبازی، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ضمن تایید این خبر اظهار داشت: «قرارداد کنعانی زادگان با پرسپولیس پیش از رفتنش به ملوان و در پایان فصل 93 به اتمام رسید و او دیگر بازیکن این تیم به حساب نمی آید.»

 

با این حساب برانکو که حساب ویژه ای روی این مدافع 23 ساله باز کرده بود و به خاطر او بازیکنانی چون محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی را رد کرده بود به نوعی رودست خورد و باید در مدت زمان باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات یکی از دو سهمیه باقیمانده اش را به یک مدافع اختصاص دهد یا به جای گرفتن بازیکن خارجی در پست دفاع چپ یا فوروارد یک دفاع مرکزی به خدمت بگیرد.

 

مشکل کنعانی زادگان اینجاست که برانکو هنوز تکلیفش را با مدافع ملی پوشش مشخص نکرده و این بازیکن از حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس مطوئن نیست.

 

در چنین شرایطی استقلالی ها دیروز دست به کار شدند و به مدافع تیم ملی پیغام دادند که به تیمشان بیاید. جالب اینجاست که کنعانی زادگان طی 24 ساعت گذشته با چندین ادبیات متفاوت در مورد پیشنهاد استقلال صحبت کرده است.

 

او که تا دیروز خودش را یک مدافع کاملا پرسپولیسی می دانست که تحت هیچ شرایطی نمی تواند به استقلال برود حالا طوری حرف می زند که استقلالی ها را امیدوار کرده است. او می گوید آبی ها با مدیربرنامه هایش تماس گرفته اند و اگر پرسپولیس نشد به پیشنهاد آنها فکر می کند.

 

گویا منصوریان که پس از عدم موفقیت در جذب وحید امیری به اطرافیانش گفته بود از با جذب یک بازیکن از پرسپولیسی ها انتقام خواهم گرفت، مهره ای که در نظر داشته همین کنعانی زادگان ملی پوش بوده و با وعده حضورش در ترکیب اصلی آبی پوشان دلش را به دست آورده است.