به گزارش افکار به نقل از خبر آنلاین، به گفته مسئولین راننده قطار که ۴۵ مایل در ساعت سرعت داشت سعی کرد با زدن بوق کودک را از خطر آگاه کند اما در یک لحظه کودک ۱۲ ساله روی قطار ماند و قطار از روی او رد شد.

گفته می شود خواهر ۱۵ ساله دانیل و چند همکلاسی دیگر که به مدرسه می رفتند روی ریل راه می رفتند اما پس از شنیدن صدای بوق همگی بجر دانیل از روی ریل کنار کشیدند.

دقیقا در همین نقطه سال گذشته کودک ۱۳ ساله دیگری نیز جان خود را برا اثر وقوع حادثه ای مشابه از دست داد. حادثه در خیابان فروت در جنوب آشلان در نیوجرسی قبل از ساعت ۸ صبح رخ داد. خواهر و سایر همکلاسی های دانیل بلافاصله پس از شنیدن صدای بوق بسمت شمال ریل رفتند اما قربانی نه تنها خود را کنار نکشید، بلکه روی ریل شروع به دویدن کرد.

تیم تحقیقی به منطقه اعزام شده تا بررسی های بیشتری بعمل آورند.
ساکنین محله از اینکه راه آهن بدون حفاظ بوده و تا کنون جان دو نفر را گرفته شاکی هستند. استیسی فیرسون ۱۳ ساله در ماه مارس ۲۰۰۹ نیز بدون گوش دادن به جیغ و فریاد دوستان خود روی ریل راه رفت تا اینکه قطار وی را زیر کرد. در سال ۲۰۰۸ نیز شاون پوتر ۱۵ ساله نیز خود را به کشتن داد. لنا کنت از افسران پلیس در منطقه فرسنو گفت کودکان باید دقت بیشتری نموده و به خطرناک بودن دویدن جلوی قطار توجه کنند. مردم منطقه بودن توجه به این نوع صحبتها مسئولین قطار را مسبب این حادثه می دانند.