منصوریان از دو خرید تیمش رونمایی کرد

استقلال تهران که گفته می‌شود در رقابت نقل و انتقالاتی به رقیب قدیمی‌اش باخته در نظر دارد با دو خرید جدید دل هوادارانش را به دست بیاورد و آنها را امیدوار به فصل آینده کند.

بختیار رحمانی، وریا غفوری، فرشید باقری، علی قربانی، سید حسین حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان نفراتی هستند که به تیم علیرضا منصوریان آمدند ولی هنوز تماشاگران این تیم انتظار دارند خریدهای باکیفیت استقلال ادامه پیدا کند تا در مقایسه با پرسپولیس چیزی کم نداشته باشند و از طرف دیگر نقاط ضعف فصل گذشته‌شان از جمله دفاع میانی را پوشش دهد.

استقلال به تازگی کنعانی‌زادگان را از چنگ پرسپولیسی‌ها درآورد و این احتمال وجود دارد به زودی با کاوه رضایی مهاجم مدنظر پرسپولیس که دو روز است مدیران این باشگاه را منتظر گذاشته نیز به توافق برسد و به جمع ستاره‌هایش اضافه کند.

اما علاوه بر آن، منصوریان در حال حاضر به دنبال مهاجمی است که جذب آن کار راحت‌تری از رضایی دارد؛ آرش افشین مهاجم فصل اخیر ملوان که تا هفته دوازدهم برای این تیم 8 بازی انجام داد و 3 گل هم زد گزینه اصلی و به روز آبی‌های تهرانی است که مسؤولان این باشگاه صحبت‌هایی با این مهاجم خوزستانی انجام دادند و به توافقاتی اولیه رسیده‌اند.

مذاکرات مثبت باشگاه استقلال با افشین موجب شده این مهاجم در آستانه پوشیدن پیراهن آبی باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان امشب قرارداد او امضاء شود.

این بازیکن 27 ساله سابقه گلزنی به استقلال و پرسپولیس را دارد و به همراه فولاد خوزستان قهرمانی لیگ برتر را نیز تجربه کرده است که می‌تواند خرید خوبی برای آبی‌ها در زمان اعتراض تماشاگران‌شان مبنی بر عقب ماندن از رقابت با پرسپولیس باشد.

همچنین با کنار گذاشتن حنیف عمران‌زاده از استقلال باید یک مدافع به جمع شاگردان منصوریان اضافه شود که در روزهای اخیر احتمال حضور لئوناردو پادووانی بازیکن فصل گذشته سپاهان مطرح شده بود اما ظاهرا باشگاه استقلال در نظر دارد یک مدافع میانی برزیلی که رابسون نام دارد هم در کنار دیگر گزینه‌هایش جذب کند.

این مدافع برزیلی سابقه بازی در لیگ سری B برزیل را دارد و همچنین سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود و احتمال اینکه او نیز به همراه افشین قراردادش را با استقلال نهایی کند بسیار زیاد است.

گفته می‌شود رابسون اعلام کرده علاقه‌مند به عقد قراردادی قرضی است تا بتواند در صورت پیشنهاد خارجی در پایان فصل جدا شود اما در هر صورت به نظر می‌رسد کار انتقال او به استقلال نهایی شده است.