محمد نوری: از مدیرعامل پرسپولیس به شدت گله دارم

گفت و گویی با او درباره پیوستنش به تراکتورسازی انجام دادیم که خواندنش خالی از لطف نیست:

چطور شد که سر از تراکتورسازی درآوردی؟

من زمانی که از قطر برگشتم، چند پیشنهاد داشتم. روی پیشنهادهایم خوب فکر کردم و تصمیم گرفتم به تیمی بپیوندم که شخصیت قهرمانی داشته باشد و البته پرطرفدار باشد. تراکتورسازی با طرفداران پرشوری که دارد این فاکتورها را دارد و به نظر من شانس اول قهرمانی است.

ظاهرا امیر قلعه نویی به بازی تو اعتقاد دارد، این اعتقاد در پیوستنت به تراکتورسازی تاثیر داشت؟

بله تاثیر که داشت.من امیرقلعه نویی را دوست دارم و امیرقلعه نویی هم من را دوست دارد.فقط هم دلیل اعتقاد و دوست داشتن امیرقلعه نویی نبود اما این دو فاکتور هم بی تاثیر نبودند.من با مدیرعامل تراکتورسازی هم دوست هستم و حضور آجرلو هم در تراکتوری شدن من بی تاثیر نبود. باز هم تکرار می کنم پرشور بودن هواداران این تیم و همچنین دارا بودن شخصیت قهرمانی در حضور من در تبریز هم تاثیر زیادی داشتند و امیدوارم امسال تراکتورسازی قهرمان شود. به نظر من تیمی که در حال بسته شدن است برای قهرمانی بسته شده است.

محسن بنگر دوست و همبازی قدیمی ات هم در تراکتورسازی حضور دارد. کلا تو از برخوردی که باشگاه پرسپولیس با محسن بنگر و خودت انجام داد و آنطور کنارتان گذاشتند، ناراحت نشدی؟

خیلی از من ناراحت شدم. این رفتار اصلا درست نبود. من شش سال زحمت کشیدم و چهارمین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس هستم، چهار هفته است از قطر آمده ام اما حتی یک تماس هم با من گرفته نشده، لااقل اگر کدورتی است با من تماس می گرفتند من به باشگاه می رفتم و صحبت می کردم.من کاپیتان پرسپولیس بوده ام، من در اوج جوانی و در ۲۷ سالگی کلی پیشنهاد داشتم اما پرسپولیس را انتخاب کردم.من عاشق پرسپولیس بودم و پرسپولیس خانه من است اما خب من و محسن را کنار گذاشتند و یک تماس هم نگرفتند و حتی نگفتند سرمربی شما را نمی خواهد.

خب کنار گذاشتن یک بازیکن حق طبیعی باشگاه نیست؟

چرا، حق طبیعی مربی و کادرفنی پرسپولیس است و شاید من را نخواهند به این دلیل که در برنامه ریزی های تاکتیکی شان نیستم اما مسئولان باشگاه می توانستند رفتاربهتری با من و محسن بنگر داشته باشند.ای کاش از تیم های بزرگ جهان که از بازیکن های قدیمی شان با یک مدل خاصی تقدیر می کنند یاد بگیریم و رفتارمان را درست کنیم.من توقع داشتم که حداقل یک تماس بگیرند که نگرفتند.

از برانکو هم گله داری؟

نه اصلا از برانکو گله مند نیستم و ناراحت نیستم چرا که حق طبیعی اش است که بازیکن های مورد نظر خودش را به پرسپولیس ببرد یا بازیکن هایی که فصل گذشته خوب بوده اند را از نظرخودش نگاه دارد. من فقط گله ام از شخص مدیرعامل باشگاه و ساختار مدیریتی باشگاه پرسپولیس است که هیچ حالی از من نپرسیدند و لااقل می توانستند یک زنگی به من بزنند و احوالپرسی ساده بکنند که نکردند.