به گزارش ايلنا، داوود احمدینژاد در نشستی در حسینیه الزاهرا (س) یاسوج، گفت: متاسفانه جریان فتنه بخشی از بدنه دولت را از آن خود کرده و برنامههایی برای مجلس آینده نیز دارد.

وی معتقدست که جریان‌های انحرافی و فتنه جریان‌های همسویی هستند که برای انتخابات‌های مختلف در حال برنامه ریزی‌های خاص خود می‌باشند.

برادر رئیس جمهور، روشنگری و اطلاع رسانی را از مهم‌ترین شیوه‌های برملا نمودن جریان انحرافی ایجاد شده در دولت عنوان و اظهار داشت: این جریان به برخی از مسائل و ارزش‌های دینی اعتقادی ندارد.

احمدی‌نژاد، نگرانی علما و روحانیت را یکی از نمونه‌های بارز مشکل دار بودن جریان انحرافی دانست و تاکید کرد که باید با تمام توان در برابر این جریان و جریان فتنه ایستادگی کرد.

در ادامه این نشست «ستار هدایتخواه» نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به دلایل عدم حضور خود به عنوان نامزد انتخاباتی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و اظهار داشت: بنا دارم که نامزد انتخابات نشوم و در این حوزه به فعالیت‌های فرهنگی مانند گذشته بپردازم.

وی گفت: متاثرم از اینکه در بحثفرهنگی نتوانسته‌ایم منویات رهبری را محقق سازیم و بسیاری از جوانان از وضعیت موجود فرهنگ نگران هستند.

هدایتخواه خطاب به «داوود احمدی‌نژاد» برادر رئیس جمهور گفت که شما در برابر جریان‌های انحرافی و فتنه «عمارگونه» ایستادگی کردید.

وي افزود : نقش روشنگریهای عمارگونه شما در این دو جریان برکسی پوشیده نیست و واقعا در برابر این جریانها از خود ایستادگی نشان دادید.