انعقاد تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و شرکت بیمه کارآفرین
هدف از انعقاد این تفاهمنامه که به امضای محمد بیگدلی رییس هیات مدیره بانک ملت و غلامعلی غلامی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین رسیده، ارتقای سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی از طریق تمرکز بخشی از حساب های شرکت و گسترش بسترهای مناسب برای ارائه تمامی خدمات بانکداری الکترونیک عنوان شده است.
 
 
اعتبار این تفاهمنامه سه سال تعیین شده است که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. بر اساس این تفاهمنامه، بانک ملت با رعایت قانون عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی مربوطه و مقررات و ضوابط اجرایی، انواع خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیک و خدمات سرمایه گذاری و تامین سرمایه را به شرکت بیمه کارآفرین ارائه خواهد کرد.
 
 
محمد بیگدلی، رییس هیات مدیره بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه با بیان این نکته که این بانک به دلیل داشتن زیرساخت های قوی الکترونیک و ارائه خدمات متنوع و منحصر به فرد بانکی، با اکثر شرکت های بیمه بزرگ کشور، همکاری های مطلوبی دارد و امیدوار است که با انعقاد این تفاهمنامه، باب همکاری خوبی را با شرکت بیمه کارآفرین باز کند.
 
 
وی به راه اندازی سامانه مدیریت حساب های بانکی(محب) برای نخستین بار در بانک ملت اشاره کرد و گفت: عمده سازمان های بزرگ اقتصادی کشور از این سامانه که در نوع خود منحصر به فرد و بی مانند است استفاده می کنند.
 
 
بیگدلی با ابراز خرسندی از این نکته که مدیران بیمه کارآفرین، بانک ملت را به عنوان بانک اول برای انعقاد تفاهمنامه انتخاب کرده اند، اظهار امیدواری کرد که این تفاهمنامه منشاء خیر و برکت برای هر دو سازمان باشد.
 
 
غلامعلی غلامی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بیمه کارآفرین هم در سخنانی از بانک ملت به عنوان یکی از بانک های خوب و موفق کشور نام برد که تعداد زیادی از شرکت های بیمه از خدمات آن بهره مند هستند.
 
 
وی با بیان این نکته که بیمه کارآفرین با داشتن ۱۳ سال قدمت، از قدیمی ترین شرکت های بیمه خصوصی کشور است که طلایه دار بازار بیمه کشور در زمینه بیمه عمر است، اظهار امیدواری کرد که روند اجرای این تفاهمنامه به گونه ای پیش برود که علاوه بر بهره مندی شرکت از خدمات بانک ملت، این بانک هم به استفاده از خدمات بیمه کارآفرین ترغیب شود.
 
 
در مراسم امضای این تفاهمنامه، حمید تاجیک عضو هیات مدیره و محمود اخلاقی و ناصر شاهین فر اعضای هیات عامل و معاونان مدیرعامل بانک ملت همچنین اعضای هیات مدیره بیمه کارآفرین نیز حضور داشتند.