حسن خاوری مدیر کمپ مرحوم حجازی در خصوص اینکه علیرضا رمضانی ادعا کرده هیچ کس حاضر نیست در خوابگاه کمپ استقلال زندگی کند گفت: من فقط یک سوال از علی رمضانی دارم چرا وقتی هیچ کس حاضر نیست در کمپ زندگی کند شما این موضوع را پذیرفتید و دو سال است در اینجا زندگی می‌کنید؟

وی افزود: مگر می‌شود یک بازیکن این همه سختی بکشد و دو سال صدایش در نیاید؟ اتفاقا خود رمضانی مدعی شد که در اینجا یک اتاق به او بدهیم که جداگانه باشد. بهترین اتاق کمپ در اختیار رمضانی است که به شکل مبله و با یخچال و تلویزیون و فرش تجهیز شده است.

وی تاکید کرد: من بارها گفته‌ام ممکن است اتاق‌های خوابگاه کمپ در حد هتل 4 ستاره نباشد ولی اتاقی که در اختیار رمضانی گذاشتیم بهترین اتاق اینجا است. من فکر می‌کنم اگر او ادعا کرده به خاطر استراحتش در کمپ مصدوم شده حرف درستی نیست از نظر من مصدومیت‌ها به خاطر چیزهای دیگری است و درست نیست که یک نفر بعد از دو سال نان و نمک خوردن اینجا چنین حرفهایی بزند.

مدیر کمپ حجازی در ادامه تاکید کرد: سال گذشته آقای افشارزاده دو بار از ما خواست برای رمضانی خانه بگیریم اما خودش گفت که من در اینجا راحت هستم و رفت و آمد برایم بهتر است. جالب است محسن کریمی دو سال در این جا زندگی کرد و میلاد شعبان‌لو هم دو سال است که با امکاناتی ضعیف‌تر از رمضانی در اینجا زندگی می‌کند اما آنها کوچکترین حرفی تا به اینجا نزدند. تا فروردین امسال من به این بازیکنان غذا می‌دادم اما باشگاه به آنها اعلام کرد که هر جایی دوست دارند غذا بخورند و فاکتورش را به باشگاه بدهند و پولش را بگیرند پس این نشان می‌دهد باشگاه برای این بازیکنان کم نگذاشته و فکر می‌کنم مطرح کردن برخی از صحبت‌ها فقط شیطنت است.