محمد سالاری ،‌ درباره ارائه لیست اموال اعضای شورای شهر‌، اظهار داشت: یکی از حوزه‌هایی که اعلام دارایی‌ آنها ضروری است شورای شهر و شهرداری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری تهران علاوه بر بودجه عمومی، بودجه مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد که رقم آن حدود 30 هزار میلیارد تومان است و با بودجه عمرانی دولت در کل کشور برابری می‌کند این در حالی است که بعضا ممکن است رقمی که در این حوزه تخصیص پیدا می‌کند ممکن است کمتر از این باشد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تصریح کرد: در حوزه‌ای با این گردش مالی و قوانین و مقررات موازی ارائه لیست اموال مسئولان آن قطعا ضرورت دارد و باید اجرایی شود. بنابراین از آنجایی که میزان رانت و تالی فاسدی که می‌تواند در شهرداری‌ها صورت گیرد بیشتر از دستگاه‌های دولتی است لازم است علاوه بر اعضای شوراها،‌ شهرداران مناطق و معاونت‌های شهرداری نیز ارائه لیست اموال خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه به طور قطع بنده یکی از افرادی خواهم بود که با اجرای این قانون، لیست اموال خود را ارائه خواهم داد، گفت: در شورای شهر این موضوع مطرح شد و اعضای شورا استقبال نشان دادند اما کسی به آن ورود نکرد.