برانکو: موافق حضور این بازیکن در پرسپولیس هستم

برانکو ایوانکوویچ که روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده بود بازیکنان این تیم باید در خدمت باشگاه باشند و به تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر مرخصی به بازیکنان اعتراض کرده بود در مصاحبه ای که  داشته مواضع آرامی در این باره اتخاذ کرده است. برانکو در این باره گفته: امروز (روز گذشته) موضوعی مطرح شد در خصوص مخالفتم با کی روش اما من هیچ مشکلی با او ندارم و ملی پوشان می توانند در اردوی تیم ملی شرکت کنند. ملی پوشان جریمه نمی شوند و می توانند به اتریش بروند.مصدومیت بازیکنان مساله ساز خواهد شد.

 

او البته درباره احتمال مصدومیت بازیکنانش در اردوی تیم ملی نیز گفته: مصدومیت همیشه بوده و هست و این از بدشانسی یک تیم خواهد بود که بازیکنش را از دست بدهد.

 

برانکو در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شرایط پرسپولیس گفت: در فصل جدید برنامه خیلی خاصی دارم و طبق برنامه بازیکن جذب کردم و می خواهیم در لیگ قهرمان شویم و در آسیا هم با قدرت ظاهر شویم. روی بازیکنان کار می کنیم تا هماهنگ شوند و راه سختی در پیش داریم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد خلا مهاجم در ترکیب این تیم و شرایط طارمی نیز گفته: البته دوست داشتیم طارمی بماند اما او می خواهد به اروپا برود و پیشرفت کند.سعی می کنیم به روش های دیگری این مشکل را حل می کنیم و جذب مهاجم سخت است. چیزی که من می دانم مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس نیست و با اما و اگر نمی توان این بازیکن را بازگرداند و در حال حاضر بازیکن ما نیست و حالا اگر مسی بخواهد بیاید باید چه کار کنیم این ها همه در حد حرف است.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص جدایی کنعانی زادگان گفت: نمی توانستیم تمام خواسته های این بازیکن را اجابت کنیم.

 

سرمربی کروات پرسپولیس در مورد تغییر مواضعش درباره سیدجلال حسینی گفت: من مخالف حضور سید جلال حسینی در پرسپولیس نبودم و به دلیل ترافیک در خط دفاع میانی نتوانستیم او را جذب کنیم و الان هم موافق حضور او در پرسپولیس هستم.