حقوق‌های نجومی و چندصدمیلیونی مدیران خلاف مکتب اسلامی و انقلابی است

علیرضا حسینی امروز یکشنبه طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کوثرخبر در واکنش به حقوق های نجومی برخی از مدیران دولتی و نیمه دولتی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نظر فرهنگی، نظامی، سیاسی، اقتصادی و دینی توانمندیها و ظرفیت های بالاقوه دارد که دشمن چشم طمع به آنها دوخته است؛ حال اینکه پس از 37 سال با صلابت و با بصیرت زندگی کردن برخی از مدیران دولتی و نیمه دولتی با دریافت حقوق چند صد میلیونی در فیش حقوق های مختلف ضمن اینکه این صلابت را خدشه دار میکنند بلکه ظرفیت هایی که در 37 سال پیش با وحدت به دست آورده ایم را از بین می برند.

کارشناس امور اجتماعی با بیان اینکه دریافت این حقو های نجومی خارج از دین و برخلاف مکتب اسلام می باشد خاطرنشان کرد: حقوق های نجومی برخی افراد تبعیضی است که جمهوری اسلامی نمی تواند آن را هضم کند؛ چرا که پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران با عدالت محوری، اخلاق مداری، مبارزه با فساد مالی و ظلم ستیزی و ... درست شده است و استحکام یافته است.

فرماندار سابق شهرستان کوثر اضافه کرد: توقع مردم برگرداندن این پولها به بیت المال و حداقل صرف به نیازمندان و مددجویان است که کاملا توقع بجایی است چرا که در مقابل حقوق های نجومی، برخی از شهروندان نیز هستند که در این ماه رمضان غذای گرمی برای افطار و سحر ندارند و این خارج از انسانیت است.

حسینی در دیگر بخش های سخنان خود به احیای اقتصاد مقاومتی در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور سرمایگذاری در اقتصاد کشور و همچنین احیای اقتصاد مقاومتی این است که مسئولین باید ضمن مبارزه با مفاسد در عرصه های مختلف؛ راههای دستیابی به این فساد را نیز ریشه کن کنند و این راه همان عدم نظارت دقیق بر اعمال برخی از ادارات و مسئولین است که میتوان با نظارت دقیق فساد را ریشه کن کرد.

وی در پایان سخنان خود ابراز کرد: بعضی گزارشات غیر منطقی و خلاف بر عرف و شرع از بانک ها و موسسات می رسد که انسان احساس می کند هیچگونه نظارتی بر آن مجموعه نمی شود و اخیراَ که حقوق های چند میلیونی برخی از مسئولین و مدیران این احساس را در کمال ناباوری و تاسف به حقیقتی تلخ تبدیل کرد.