روزهای خوب پرسپولیس در نقل و انتقالات، خیلی زود به پایان رسید. وحید امیری، ساسان انصاری، علیرضا بیرانوند و جلال حسینی با پرسپولیس قرارداد بستند و مذاکرات با مهرداد محمدی، مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده و کاوه رضایی هم خوب جلو می‌رفت اما در مدت کوتاهی، تمام گزینه‌های پرسپولیس به دیگر تیم‌ها رفتند، نتوانستند رضایتنامه بگیرند یا در تیم فعلی‌شان باقی ماندند. انتقال حسن‌زاده به ماشین‌سازی، آخرین امید پرسپولیسی‌ها برای خرید یک مهاجم بزرگ از لیگ برتر را هم به باد داده است.

 

حالا بر خلاف روزهای پایانی فصل گذشته، پرسپولیس در طرف بازنده نقل و انتقالات قرار دارد. بعد از پایان لیگ پانزدهم، قرار بود طارمی به لالیگا یا سری آ برود و پرسپولیسی‌ها هم یک مهاجم درجه یک را جانشین او کنند. نه طارمی توانست راهی یک لیگ بزرگ اروپایی شود و نه پرسپولیس، جانشین خوبی برای او پیدا کرد.

 

انتشار خبر توافق طارمی با یک باشگاه یونانی، باعث شده مسئولان پرسپولیس دوباره با آقای گل فصل پیش لیگ برتر تماس بگیرند. آن‌ها به طارمی پیشنهاد داده‌اند به جای بازی در لیگ نه چندان معتبر یونان، به ایران برگردد و برای پرسپولیس بازی کند. طارمی فعلا ترجیح داده دنبال رویای بازی در یک لیگ خارجی و لیگ قهرمانان اروپا باشد. مگر اینکه در روزهای آینده، تماس‌های مدیران پرسپولیس و هدایتی دوباره مقصد او را به سمت ایران تغییر دهد.