پشت پرده حفظ خالقی‌فر توسط برانکو/دسته گل درخشان ادامه دارد

نام رضا خالقی‌فر در فهرست خروجی باشگاه پرسپولیس قرار داشت اما این بازیکن با برانکو به توافق رسید تا یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندنی شود.

تنها دلیل ماندن خالقی‌فر در پرسپولیس، تمایل برانکو بود. این در حالی است که مدیران باشگاه علاقه‌ای به حفظ این بازیکن نداشتند اما سرمربی کروات سرخ‌پوشان تأکید کرده بود که به این بازیکن نیاز دارد. برانکو می‌دانست حضور خالقی‌فر یک سهمیه بزرگسال را در تیمش پر می‌کند اما ترجیح داد برای دومین فصل پیاپی به او میدان دهد.

هافبک 32 ساله سرخ‌پوشان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر چهاردهم با نظر حمید درخشان و در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری با قرارادی 2.5 ساله به پرسپولیس پیوست. این قرارداد از آنجایی عجیب بود که قراردادهای بلندمدت معمولاً با بازیکنان جوان بسته می‌شود.

خالقی‌فر فصل ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشت که البته بخش اعظمی از آن به دلیل مصدومیت از دست رفت. این بازیکن در نیم‌فصل دوم لیگ برتر چهاردهم هم عملکرد خوبی نداشت و جالب اینکه حتی یک گل یا یک پاس گل با پیراهن پرسپولیس به نام خود ثبت نکرده است.

برانکو قصد دارد از او به عنوان یک هافبک دفاعی نیمکت‌نشین استفاده کند. خالقی‌فر بارها اعلام کرده از بازی در این پست راضی نیست ولی برانکو که متوجه شده باشگاه پرسپولیس توانایی جذب یک هافبک دفاعی جدید را ندارد، این بازیکن را حفظ کرد تا در صورت غیبت احتمالی کمال کامیابی‌نیا، از خالقی‌فر استفاده کند.

البته خالقی‌فر یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت و فسخ قرارداد او از لحاظ مالی هم به باشگاه ضربه می‌زد.