جدی‌ترین هدف استقلال در نقل و انتقالات

باشگاه استقلال با جذب فرشید باقری، وریا غفوری، بختیار رحمانی و علی قربانی شروع طوفانی در نقل و انتقالات داشت اما پس از آن، جذب نفرات این تیم از تب و تاب اولیه افتاد و هواداران آبی‌ها با راکد ماندن خریدهایشان و از طرف دیگر بازیکنانی مثل وحید امیری که به پرسپولیس می‌رفتند، به این مسئله واکنش نشان دادند و حتی با برگزاری تجمع‌های اعتراضی مقابل وزارت ورزش اعتراض‌شان را به گوش مسؤولان رساندند.

 

ولی سکوت استقلال در نقل و انتقالات خیلی طول نکشید و آنها دوباره برای گرفتن بازیکن جدید اقدام کردند که جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان و دیروز و امروز هم عقد قرارداد با کاوه رضایی و آرش افشین نشان داد علیرضا منصوریان در نظر دارد تیمی قدرتمند و پرُ ستاره، حتی روی نیمکت برای لیگ شانزدهم آماده کند.

 

حالا که استقلال خریدهای خوبی در نقاط مختلف زمین انجام داده منصوریان در نظر دارد سمت چپ زمین تیمش که تاکنون بازیکن جدیدی در آن پست نگرفته را تقویت کند تا هیچ دغدغه‌ای برای لیگ آینده نداشته باشد.

 

رابسون مدافع چپ برزیلی که جزء سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود یکی از خریدهای احتمالی منصوریان خواهد بود که باشگاه استقلال مذاکرات جدی با او انجام داده و شاید طی روزهای آینده عکس او با پیراهن آبی نیز در کنار بهرام افشارزاده منتشر شود.

 

او با سابقه بازی در سری B برزیل به استقلال خواهد آمد و قرارداد دو ساله‌ای خواهد بست اما گفته می‌شود فصل دوم حضورش منوط به نداشتن پیشنهاد خارجی است.

 

استقلال در فصل اخیر میثم مجیدی گلزن را در سمت چپ دفاعی داشت اما منصوریان ظاهرا قصد دارد با جذب رابسون رقابت سختی در تمرینات با او ایجاد کند تا در مسابقات خیالش از نفوذهای جناح راست زمین راحت شود.

 

احسان حاج‌صفی دیگر گزینه و ورودی احتمالی بعدی استقلال است و مدیران این باشگاه نیز مذاکرات جدی و موفقی با این ملی پوش که فصل گذشته را در اف. سی. وی فرانکفورت سپری کرد و اکنون در شمال کشور به سر می‌برد انجام دادند اما او هنوز برای تیم آینده‌اش تصمیم‌گیری نکرده و فرصت خواسته تا به استقلالی‌ها جواب نهایی دهد.

 

در صورت جذب رابسون و حاج‌صفی استقلال تقریبا در تمام نقاط زمین خریدهای موفق و مثمر ثمری انجام داده که قطعا در فصل آینده دست منصوریان را خواهند گرفت و می‌تواند این تیم را جزء مدعیان اصلی قهرمانی قرار دهد.

 

ضمن اینکه استقلال هنوز از جذب مجتبی جباری، پژمان منتظری و قاسم حدادی‌فر ناامید نشده و در تلاش برای به خدمت گرفتن آنها است اما حضور رابسون و حاج‌صفی در جمع شاگردان منصوریان بیش از هر بازیکن دیگری محتمل خواهد بود.