به گزارش ايسنا، علي كلانتري در نشست خبري پس از بازي گفت: آنها به دليل خلائي كه در زمين ما به وجود آمده بود خوب بازي كردند اما نيمه دوم يك هافبك اضافه كرديم و وسط زمين را پر كرديم. بعد از ۱۰ دقيقه از نيمه دوم توانستيم بازي را در دست بگيريم.

وی گفت: با این بازی که فجر کرد، برایم خیلی سخت بود که بازی را ببازیم. بخصوص از دقیقه ۳۰ ۳۵ نیمه دوم پرسپولیس کاملا به مساوی راضی بود اما متاسفانه روی بی‌تجربگی ما و تجربه بالای آن‌ها گل را دریافت کردیم که به هر حال این شکست خیلی برایم سنگین بود و نتیجه بازی را کاملا ناعادلانه می‌دانم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا علی کریمی در زمین آزاد بود؟ گفت: اصلا به این موضوع اعتقاد ندارم. امین جوکار تمام توپ‌های علی کریمی را زد. او کاملا مراقب بود ولی در یک لحظه غفلت باعثشد که کریمی از تجربه‌اش استفاده کند. آن هم به این دلیل بود که بازیکنان ما زیر توپ نزدند و کریمی هم از این موقعیت استفاده کرد و گل زد. معتقدم او اگر آزادتر بود خیلی بیشتر ما را اذیت می‌کرد.

کلانتری در پاسخ به این سوال که چرا کمتر از سمت راست پرسپولیس نفوذ کردید؟ گفت: اتفاقا تمام فشارهای ما از سمت نصرتی بود. در عین حال سعی کردیم بازی را تقسیم کنیم اما پورمحمد خیلی از سمت راست فشار آورد.

وی همچنین درباره اینکه آیا گل فجر برنامه‌ریزی شده بود؟ گفت: ما روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کرده بودیم و گلی هم که از این طریق زدیم، نتیجه تمرین‌هایمان بود.

وي همچنين معتقد است داور بازي با پرسپوليس مهربانتر بود: گلي هم كه خورديم مشكوك به نظر ميرسيد چرا كه عليرضا جليلي بلند شده بود سر بزند اما بعد از آن توپ وارد دروازه ما شد. در عين حال داور ميتوانست چند مورد به بازيكنان پرسپوليس كارت بدهد.